Benzersiz deneyimler çağındayız!
“İşbirlikleri ve ittifaklar” belki de bugüne değin hiç bu kadar çok ve farklı alanlarda olmamıştı. Bunun nedeni markaların benzersiz deneyimler yaratarak farkındalık oluşturma çalışmaları. Bir benzersiz deneyim örneği olarak Coca-Cola, ilk kez bir Türk markasıyla, Les Benjamins ile işbirliğine gitti. Les Benjamins’in kurucusu ve kreatif direktörü Bünyamin Aydın, Les Benjamins x Coca-Cola koleksiyonu için 1980 ve 1990’ların futbol modasından ilham almış. Tasarımda markanın alameti farikası halı deseni, koleksiyonun anahtar tasarımı olarak ön plana çıkmış.
Les Benjamins tasarımları enerjik ve sıra dışı. Bünyamin Aydın markanın sokak kültürü anlayışını özel koleksiyonunda her bir parçaya yansıtırken, “6 yaşında Neuss-Almanya’da oynamaya başladım. Futbolla iç içeydim. Coca-Cola x Les Benjamins koleksiyonunda da Coca-Cola’nın vintage reklamlarından, futbol tarihinden ve Maradona, Pele, Beckenbauer gibi ikonlardan ilham aldım. Les Benjamins’in DNA’sında yer alan imza halı deseniyle benzersiz bir koleksiyon ortaya çıktı.” diyor.
Les Benjamins x Coca-Cola, 1970, 80 ve 90’ların ikonik futbol formalarından ilham almış. Bildik polo yaka t-shirtler, kapüşonlu sweatshirtler, halı desenli şort ve eşofmanların yanı sıra yeni nesil jeanler, kargo pantolonlar, kot şortlar, blazer ceketler, crop toplar, elbise ve etekler koleksiyonda yer almış.
Les Benjamins X Coca-Cola koleksiyonuna Les Benjamins Nişantaşı flagship mağazasından, www.lesbenjamins.com’dan ve Kasım ayından itibaren Dubai ve Riyadh’da iş birliği yapılan pop up mağazalardan ulaşabilirsiniz.