TV’den dijitale, 360 derece üretim yaparak hizmet veren H2O United, DeFacto’nun yeni sezon tanıtımı için TikTok efektleri ve dijitalin gücünü kullanarak son dönemin popüler isimleriyle yeni bir reklam filmi serisi çekti. Film ile markanın “hem rahat hem havalı” yeni sezon koleksiyonlarının tanıtımı yapıldı. Yeni normal dönemin tedbirleri kapsamında bir gün boyunca çekilen film serisinin yönetmen koltuğunda Mert Edis yer alırken prodüksiyon ve müzik yapımcılığını H2O Content Studio üstlendi. Fotoğraf çekimi Aslı Girgin tarafından gerçekleştirilen filmin müziği için markanın yeni “jingle”ı kullanıldı.
TikTok’un Türkiye’de yükselişini yakalayarak bu mecrada ilk hesap açan markalar arasında yer alan DeFacto, bu sayede milyonlarca organik izlenme elde etmişti. Yeni nesil dijital ajans H2O United, prodüksiyon ve müziğini de kendi üstlendiği, 30 milyon kullanıcısı ile Türkiye’nin son dönemde en popüler sosyal medya mecrası TikTok’un hayatımıza kattığı görsel dünyayı TV ekranlarına ve tüm dijital platformlara taşıyan reklam filmi ile 360 derece iletişimin gücünü bir kez daha kanıtladı. Sosyal medyanın renkli dünyasının yansıtıldığı filmde, TikTok ve Instagram’ın popüler isimlerinden Cemre Solmaz ve Rami Narin yer alıyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: DeFacto
Reklamveren Yetkili: Elif Çiçek – DeFacto Marka Pazarlama Müdürü, Neslihan Silen – Dijital
Pazarlama Müdürü, Hande Rengigül – Sosyal Medya Yöneticisi, Tuğba Ansen – DeFacto Kreatif
Direktör, Cenk Yapıcı – DeFacto Kurumsal İletişim Müdürü
Reklam Ajansı: H2O United
Kreatif Direktör: Şebnem Tanyaş Şekerlisoy
Yaratıcı Ekip: İzel Coşkun, Can Yelen, Hande Çelikkaya, Orkun Kızıltay, Mert Bülbülkaya
Müşteri İlişkileri Ekibi: İlknur Çırpıcı, Batuhan Dizman
Prodüksiyon Şirketi: H2O Content Studio
Yönetmen: Mert Edis
Sanat Yönetmeni: Deniz Eslek
Post Prodüksiyon: Otomat
Müzik Yapım: H2O Content Studio DVRG (Cem Kimverdi & Berkant Erdem)