Yeni normalde teknolojinin gücüyle, değişen müşteri beklentilerini karşılayın
2020’nin en önemli öğretilerinden biri, işletmelerin çevik ve esnek olabilmesi oldu. Peki, iş yapış şekilleri ve platformları bu kadar hızlı değişirken, müşterilerinizin beklentilerini karşılamaya nasıl devam edeceksiniz?
SAP’nin müşterilerini, iş ortaklarını ve global sektör liderlerini bir araya getirdiği SAP Customer Experience LIVE etkinliğinde kişiselleştirilmiş, güvenilir ve entegre müşteri deneyimlerinin püf noktaları paylaşılacak.
Müşteri deneyimine dair en iyi uygulamaların sektör uzmanları tarafından paylaşılacağı aynı zamanda ticaret, müşteri verileri, satış, pazarlama ve hizmet sektörlerindeki inovasyonların ve yol haritalarının aktarılacağı SAP Customer Experience LIVE, 14 Ekim Çarşamba günü saat 13:00’da online olarak gerçekleştirilecek.
Açılış oturumu konuşmacıları arasında; SAP CEO’su Christian Klein, SAP Müşteri Deneyimi CRO’su Paula Hansen, SAP Müşteri Deneyimi Operasyonları Başkanı Bob Stutz, Elkjøp Nordic AS IT Strateji ve Mimarisi Lideri Trond Andersen, Migros-Genossenschafts-Bund Çözüm Mimarisi Başkanı Sergey Krayniy, SAP Müşteri Deneyimi Strateji Lideri Adrian Nash ve 451 Research Müşteri Deneyimi ve Ticaret Lideri Sheryl Kingstone bulunan SAP CX Live etkinliğinin sunucusu ise Tony ödüllü senaryo yazarı, performans sanatçısı ve komedyen Sarah Jones olacak.
Etkinliğe katılarak;
- Bir perakende şirketinin, yeni müşteri gerekliliklerini karşılamak için dijital çalışmalarının odak noktasını nasıl değiştirip yenilediğini görün.
- Müşteri başarı hikayelerini inceleyerek yeni normalde müşteri güvenini nasıl kazanabileceğinizi, böylece güvenli, benzersiz e-ticaret deneyimlerini nasıl sunacağınızı öğrenin.
- Strateji, ürün yol haritaları ve heyecan verici inovasyonlar da dahil olmak üzere en yeni SAP Müşteri Deneyimi çözümleri hakkında bilgi alın.
- Online oturumlarda konuşmacılarla, iş ortaklarıyla ve çözüm uzmanlarıyla tanışın, sohbet edin, fikir alışverişi yapın.
SAP Customer Experience LIVE etkinliğine BURADAN kaydolarak uçtan uca müşteri deneyimi oluşturmanın yollarını keşfedin.