HAVAS’tan müşteri deneyimine özel global: HAVAS CX
Bugün yapılan açıklama ile, HAVAS grup baştan sona müşteri yolculuğunda “anlamlı marka tecrübeleri” yaratmaya odaklı HAVAS CX isimli bir uluslararası network kurduğunu duyurdu. Dijital dönüşüm, deneyim tasarımı, CRM alanlarında toplam 20 ülkeden 1200’ün üzerinde uzmanı tek çatı altında toplayacak olan HAVAS CX içinde, Türkiye’den Project House da üretim merkezlerinden biri olarak özel bir görev alacak. Project House, bundan böyle HAVAS CX çatısı altında ve networkun dijital kampanya operasyonlarındaki global merkezlerinden biri haline geliyor.
Project House, HAVAS içerisinde hali hazırda global müşterilerine 20 ülkede dijital pazarlama operasyonu hizmetleri veriyordu. HAVAS CX’in lansmanı ile beraber, İstanbul’un rolü de resmiyet kazanmış oldu. Global basın açıklamasında, Network’un Project House ile beraber diğer uzmanlık merkezlerinin Plastic HAVAS (Kanada), Langoor, Think Design (Hindistan), Boondoggle (Belçika), Gate One (Londra), Host HAVAS (Avustralya) olduğu belirtildi. Bu uzmanlık merkezleri global markalara müşteri deneyim süreçlerini kesintisiz yönetebilecek bir network hizmeti verebilmek için tek bir yapı, yönetişim, metodolojik yaklaşım ve misyonla yollarına devam edecek.
Türkiye’deki rolüne ek olarak bu global yapıda da görev alan HAVAS Türkiye Kreatif Grup CEO’su Serhat Akkılıç konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: “HAVAS Türkiye tüm kulvarlarda sadece ülkemizde değil, dünyada da önemli başarılara imza atmaya devam ediyor. HAVAS İstanbul, yeni nesil bir kreatif ajans olarak sadece son 3 yıldaki yeniden yapılanmasının sonuçlarıyla farkını ispatladı. Project House 1999 yılında kurulan, Türkiye’nin dijital alandaki en köklü kurumlarından biri, bu markamızla zaten uzun bir süredir globalde aktif bir rolümüz vardı, Hindistan’dan Brezilya’ya kadar geniş bir coğrafyada dijital pazarlama hizmeti veriyordu Project House ekibi. Genelde global networkler kurulduğunda, Istanbul haritada bir noktadır. Biz bu sefer networkün üzerine kurulduğu sütunlardan biri olduk. Grammy Ödülleri dijital operasyonlarından Pandemi döneminde Kuzey Amerika’da koruyucu sağlık ekipmanı altyapısını kurmaya, Güney Afrika’da email marketing kampanyalarından İrlanda’nın bar müdavimlerini online’da bir araya getirmeye kadar pek çok büyük projede yer alıyor İstanbul’daki ekibimiz, artık HAVAS CX çatısı altında daha da güçlü olacağız. Bu gelişmenin Türkiye iş dünyası için de önemli olduğunu düşünüyoruz, global ağda bu kadar yetkin bir merkezin İstanbul’da olmasıyla yeni disiplinleri, özellikle Kullanıcı Deneyimi (UX), pazarlama teknolojileri (MarTech), CRM ve müşteri kazanımı alanlarında Türkiye’de daha da fazla markamızla buluşturmak için heyecanlıyız. Sadece kampanyayı değil, teknoloji, pazarlama ve veri ile müşterilerimizin işini büyütmeyi konuşan bir yapı olabilmek için HAVAS CX olarak Türkiye’deyiz.”
HAVAS Türkiye’den yapılan açıklamada, Havas CX yapılanması ile birlikte Project House’da uzun yıllardır operasyondan sorumlu olan Elif Lambacıoğlu Okancı’nın genel müdürlük görevine getirildiği, kurumsal hizmetler tarafında da halen Alper Bayraklı liderliğinde yürütülen global teknoloji projelerinin hızlanarak süreceği belirtildi.