Marketing Türkiye yenilenen tasarımıyla bayilerde!
Yayınlanmaya başladığı ilk günden bu yana Türkiye’de pazarlama iletişimi dünyasının en önemli bilgi kaynaklarından biri olan Marketing Türkiye dergisi, 1 Haziran sayısından itibaren yenilenen tasarımı ve içeriği ile okuyucularıyla buluşuyor. İçerik ve görsel tasarım anlamında günümüz okuyucusunun beklentilerine uyum sağlamak adına başlatılan değişim sürecinin ardında, uzun zamandan beri devam eden bir ürün geliştirme süreci yer alıyor.
Pazarlama iletişimi sektöründe 23 yıldan beri yayınlanan Marketing Türkiye dergisinindeki bu değişim değişim süreci, marka kimliği ve bu kimliğe en uygun görsel tasarımın tespit edilmesiyle başladı. Koç Üniversitesi bünyesinde Prof. Dr. Ayşegül Özsomer’in öncülüğünde Türkiye’ye özel olarak geliştirilen “Brand Value Model”inden faydalanılan süreçte, önce Marketing Türkiye dergisi okuyucuları arasında bir araştırma hayata geçirildi. Araştırmanın sonuçlarından elde edilen veriler ışığında çalışmalara başlayan alanında uzman bir tasarım ekibi, Marketing Türkiye dergisinin kimliğine ve okuyucularının beklentilerine en uygun tasarımı hazırlamak için haftalar boyu süren hummalı bir çalışma gerçekleştirdi.
Önümüzdeki günlerde bu değişimin web ve sosyal medya alanındaki yansımalarını da okuyucularımızın beğenisine sunuyor olacağız. Dergimizin yeni tasarımı ve içeriği ile ilgili her türlü görüş ve önerilerinizi [email protected] adresi aracılığıyla bizimle paylaşabilirsiniz. Keyifli okumalar…