Endorfini artan Instagram’a giriyor!
ABD’de yapılan bir araştırma, ruhsal duruma göre sosyal medya tercihlerini ortaya koydu. Buna göre mutlu olan insanlar Instagram’da vakit geçirirken, mutsuz olanların Twitter’da olduğu gözlendi.
San Francisco merkezli içerik pazarlama şirketi Chute’un araştırmasında, Twitter ve Instagram’da Mc Donalds’s, Nike ve Nintendo’nun aralarında yer aldığı 30 büyük markanın bahsedildiği tweet ve fotoğraflar incelendi. Chute, yazılı tweetlerle karşılaştırıldığında fotoğraf içeren tweetlerin 4 kat daha fazla olumlu içeriğe sahip olduğunu ortaya çıkardı.
Aynı karşılaştırmada, yazılı tweetlerin 2.5 kat daha çok olumsuz mesaj içerdiği belirtildi. Bu durumun sebepleri arasında, kullanıcıların Twitter’la birçok markanın müşteri hizmetleri temsilcilerine ulaşabilmeleri yatıyor. Chute’ın kurucularından Ranvir Gujral, Twitter’ın şikâyet yollama platformu olarak kullanıldığını söylüyor