Roundtable’a bu kez “Global Marketing Trends 2021” yatırılacak
Deloitte-Marketing Türkiye Roundtable toplantılarının ikincisi “Global Marketing Trends 2021” temasıyla Deloitte Digital Ortağı ve Deloitte CMO Programı Ülke Lideri Özlem Yanmaz’ın moderatörlüğünde ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in ev sahipliğinde 4 Kasım’da Hilton Bomonti’de gerçekleştirilecek.
Deloitte’un 15 Ekim’de global lansmanı yapılan araştırmasında paylaşılan küresel değişim ve dönüşümün odağında yer alan yedi pazarlama trendi ve etkileri farklı sektörlerden öncü katılımcılarla tartışılacak. Roundtable paylaşımları kayıt altına alınarak dokümanter haline getirilecek. Roundtables çıktılarıyla bir görsel kütüphane oluşturulacak.
Farklı alanlardaki trendleri ve yansımaları paylaşmak üzere “Global Marketing Trends 2021” buluşmasına; Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, Daimler Head of Marketing Emre Kurt, LCW Bebek General Manager V. Ömer Barbaros Yiş, Vestel CMO’su Duygu Badem, ECCO Türkiye Genel Müdürü Deniz Erda, TV Ekstra Genel Müdürü Merve Puhaloğlu Ersanoğlu, Ingage General Manager Pınar Ercan Tursun ve TAB Gıda CMO’su Sinan Ünal katılacak.