SAS’ten yarının ötesinde bir buluşma
Bugüne dek görülmemiş bir hızla değişen tüketici beklentilerine yanıt verebilmek için tüm süreçlerini gözden geçiren işletmeler, hızlı bir dönüşümden geçiyor. Sektörler dirayetle geleceğe hazırlanma çabası içerisinde çalışırken; 23-24-25 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek “Beyond Tomorrow” etkinliğinde SAS sektör profesyonellerini bir sonraki adımı değil, yarının da ötesini tartışmaya davet ediyor.
Dijital ortamda düzenlenecek etkinlikte keynote sunumlar, breakout oturumları ve atölye çalışmaları yapılacak. “Beyond Tomorrow”, 23 Kasım’da “Data Science Day” temasıyla başlayacak. İlk gün, ileri analitik ve AI konuları üzerine yoğunlaşacak oturumlarda, deneyimli SAS partnerleri deneyimlerini paylaşacak. Gerçek zamanlı örnekler üzerinden, işletmelere büyük bir atılım yapma olanağı sağlayan veriyi içgörüye dönüştürme süreçleri ele alınacak.
24 Kasım’da “Industry Talks” temasıyla devam edecek etkinliğin ikinci gününde bankacılık, telekomünikasyon, sigortacılık ve perakende sektörleri ele alınacak. Katılımcılar, Orta ve Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinden meslektaşlarıyla bir araya gelme fırsatı yakalayacak. “Beyond Tomorrow” 25 Kasım tarihinde “Executive Experience Day” temasıyla executive’lere özel kapalı oturumlarla sona erecek.
Etkinlikte yazar ve mucit Raymond Kurzwell, Partner Nexxworks Kurucusu Rik Vera, Fütürist Richard van Hooijdonk, SAS CEO’su Jim Goodnight, SAS COO&CTO’su Oliver Schabenberger ve SAS CEMEA Bölgesel Başkanı Shukri Dabaghi keynote speaker’lar olarak yer alacak.
Pazarlama Profesyonellerinin Dikkatine!
- Beyond Tomorrow’da özellikle veri analitiği ve AI konusunda pazarlama profesyonellerini yakından ilgilendiren konular tartışılacak. “Data Science Day” temalı ilk günde uluslararası araştırma ekibiyle robotik, drone teknolojileri, bağımsız taşıma sistemleri, IoT ve VR üzerine çalışmalar yürüten Richard van Hooijdonk, pazarlama süreçleriyle ilgilenen ekipler için geleceğe ve yeni gerçekliğe dair kerteriz noktası oluşturabilecek iç görülerini paylaşacak.
- Covid 19’un, hala eski iş modelleriyle ayakta kalmaya çalışan markalar için değişimi zorunlu kıldığı vurgulanırken, yarından sonrası için hazırlık yapmanın önemine dikkat çekiliyor. Müşteri odaklı iş stratejileri konusuna kanaat önderleri arasında gösterilen Rik Vera, etkinliğin ikinci gününde, dayanıklı stratejiler oluşturmanın çıkış noktasında yer alan veri analitiği konusunu ele alacak.
- Tüketicilerin, perakende sektöründen tüm işlemlerin basit, anlaşılabilir olmasını ve hatasız bir şekilde birbirine entegre çalışmasını beklediği belirtilirken kendi kendine öğrenen sistemler, verinin anlamlandırılması ve müşterilere özel tekliflerin gerçek zamanlı olarak iletilmesi süreçleri öne çıkıyor. SAS Veri Bilimcisi Ivan Kasanicky moderatörlüğünde gerçekleşecek “My Journey Into Data Science. How I Fell in Love with Data and Analytics, Thanks to SAS” adlı panelde, veri bilimi uygulamalarında başarı hikayeleri konuşulacak.
- Etkinlikte, pazarlama profesyonellerini yakından ilgilendiren bir diğer kısım da perakende sektörünün ele alınacağı “Retail Session” bölümü olacak. Teknosa Pazarlama ve Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Önder Oğuzhan’ın da yer aldığı “Bugün 1 milyon dolarla nasıl yatırım yapılır?” başlıklı panelle başlayacak oturumda, perakende sektöründe sürdürülebilir gelecek, veri analitiği ve end-to-end perakende planlaması gibi konular tartışılacak.
Etkinlik hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.