Her yerden karşımıza indirim reklamları çıkarken ve markalar tüketicileri alışveriş çılgınlığına davet ederken Odeabank radikal bir kampanyayla “durun, yapmayın” diyor… Banka Kasım ayında yaşanan indirim ve alışveriş çılgınlığına karşı parasını hesapsız bir şekilde harcayanları birikim yapmaya davet ettiği iletişim kampanyasıyla ezber bozuyor.
Odeabank, Kasım ayında başlattığı Şahane Birikim Günleri Kampanyası ile müşterilerini paralarını tek bir kez veya hiç kullanamayacakları ürünlere harcamak yerine, Odeabank’ın avantajlı faiz sunan ürünlerine yatırarak birikim yapmaya davet ediyor. Kampanya dijital mecralarda, radyolarda ve TV alt bant olarak Kasım ayı boyunca yayında olacak. Punch BBDO imzası taşıyan kampanyanın prodüksiyonunu Baran Baran üstlendi.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Odeabank
Reklamveren Temsilcisi: Zeynep Karaman, Tuba Arslantaş Top, Halil Söyler, Ege Naz Güngör
Reklam Ajansı: Punch BBDO
CCO: Ali Musa Paça
Kreatif Direktör: Mert Şentürk
Kreatif Ekip Lideri: Mehmet Güven
Kreatif Ekip: Ersin Öztürk, Tolga Eroğlu
Strateji: Beliz Atalay
Müşteri İlişkileri: Aylin Acar, Özlem Şimşek
Prodüksiyon: Koray Öztürk, Beray Odabaşı
Grafik: İlker Ugan
Prodüksiyon Şirketi: Baran Baran