1. Lions Health Grand Prix’i Dentsu’ya gitti
Dünyanın en prestijli reklamcılık festivallerinden biri olan Cannes Lions’un yeni ve bağımsız festivali olan Lions Health’te ilk “Health & Wellness Grand Prix” ödülünü Japonya’dan Dentsu Nagoya’nın Kishokai Medical Corporation için hazırladığı “Mother Book” kampanyası kazandı. 13-14 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen etkinlikte jüri üyeleri toplam 55 çalışmaya ödül verdi. Sağlık ve sürdürülebilirlik alanında hayata geçirilen yaratıcı iletişim çalışmalarının yer aldığı festivalde Pharma jürisi kendi kategorilerinde Grand Prix ödülü için karar veremezken, toplamda 8 altın, 19 gümüş ve 26 da bronz Health Lions da sahipleriyle buluştu. En çok ödül alan ülke Brezilya olurken onu İngiltere ve Avusturalya izledi.
Dentsu Nagoya’nın ‘Mother Book’ kampanyası aynı zamanda Altın Lions’un da sahibi olurken festivalde Dentsu Creative X Tokyo da Murata Kampo Chinese Herbal Medicine için hazırladığı Batting Practice Center kampanyası için Altın Lions kazandı. Saatchi & Saatchi Singapur, Safeguard and Grey for Water Eye Performance for Eye Mo için hazırladığı ‘Germ Stamp’ adlı kampanyasıyla iki gümüş Lions’un sahibi oldu. Ogilvy & Mather Mumbai ise Operation Smile India için hazırladığı “Cleft to Smile” ile gümüş Lions kazandı.
Y&R Filipinler, Y&R Malezya, Y&R Pekin, Ogilvy & Mather Tayland ve 1-10Design Kyoto/Bilcom Tokyo tüm bronz Lions’ların sahibi oldu.
Lions Health’te ilk “Health & Wellness Grand Prix” ödülünü kazanan Dentsu Nagoya’nın “Mother Book” kampanyası:
{youtube}sQwN_-JNr38|450|280{/youtube}