Poltio’dan araştırma sektöründe ezberbozan yenilik
Türk bir girişim olan Poltio, birinci parti veri, araştırma ve segmentasyon odaklı bir platform. Anket başta olmak üzere çeşitli interaktif formatlari destekleyen SaaS platformlarının yanı sıra alanında danışmanlık odaklı hizmetler de veriyor. 2020 itibariyle pazar araştırmaları alanına da odaklanan girişim, yaptığı anlaşmalar ve teknolojik gelişmelerle gerçek kullanıcı verisine ulaşmak isteyenler için köprü görevi sağlayacak bir araştırma modülü hayata geçirdi.
Araştırma dünyasında inovasyon
Poltio Kurucu Ceo’su Ahmet Tosun yeni modül ile ilgili “Poltio entegre araştırma modülü 20 milyon kullanıcıya dokunabilen, benzeri olmayan yeteneklere sahip bir ürün oldu. Kendi kullanıcı kitlesi olan aplikasyonlara Poltio platformu aracılığıyla hazırlanan araştırma soru formu yerleştirilerek, gerçek kullanıcıların verdikleri cevabı analiz etmeye imkan veren, veriyle zenginleştirilmiş entegre araştırma modülü, işbirliği yapılan Hadi, Hopi, Bein, PlayZ gibi mecralar aracılığıyla anonim (kullanıcıların kişisel bilgilerini görmeden) bir şekilde bu aplikasyonlar aracılığıyla yaklaşık 20 milyonluk bir kullanıcı evrenine ulaşabiliyor.” diyor.
Sektörün üstünde bir hızla gerçek kullanıcılara ulaşmayı başarabilen modülle sofistike bir çeşitlilikteki hedef kitlelere ulaşmanın mümkün olduğunu söyleyen Ahmet Tosun sözlerini şöyle sürdürüyor: “Her yaş ve ilgi alanına sahip kullanıcıların mevcut olduğu mobil yarışma/interaktif oyun platformu Hadi ve kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunan Hopi, Bein Spor gibi aplikasyonların yanı sıra sadece mobil/bilgisayar oyunları oynayanların yer aldığı PLAYZ gibi bir mecra da mevcut. Kendi kullanıcılarını çok iyi tanıyan şirketler olduğu için veri ile zenginleştirilmiş entegre araştırma modülü ile çapraz analizler yapmak mümkün.” diyor.