Haftanın iş birlikleri
CHI® Kozmetik yeni dijital ajansını seçti
Dünyada geleceği şekillendiren teknolojileri, yeni nesil saç bakım anlayışına entegre eden, inovatif ürün yelpazesi ile global alanda faaliyet gösteren, son 19 yıldır Kainat Güzellik Yarışması’nın resmi ana sponsorluğunu üstlenen CHI® Kozmetik, yeni dönemde Türkiye’deki
sosyal medya yönetimi, dijital iletişim ve dijital tasarım çalışmalarını Grafizon Reklam Ajansına emanet etti.
Medica Estetik Kliniği’nin PR ve sosyal medya iletişimi JD Communications’a emanet!
Medica Tıp Merkezi’nin 20 yıllık sağlık deneyimini medikal estetik alanına taşıyan Medica Estetik Kliniği, sosyal medya ve PR iletişimi konularında JD Communications ile el sıkıştı.
Honnes, B-good ve Getwell iletişim faaliyetleri için tercihini yaptı
Sağlık sektöründe üretim, lojistik ve satış-pazarlama alanlarında 30 yılı aşkın deneyimin verdiği güç ve güven ile faaliyetlerini sürdüren Honnes, B-good ve Getwell markaları için 360 derece entegre kurumsal iletişim danışmanlığı hizmeti sunan Brandworks İletişim Danışmanlığı’nı tercih etti.
24 Saatte İş iletişim ajansını seçti
2017 yılında doğru iş ile doğru adayın en etkin ve hızlı biçimde eşleşmesi amacıyla kurulan mobil uygulama 24 Saatte İş, ajansını seçti. 24 Saatte İş, Contactplus İletişim Hizmetleri ile çalışacak.
Avantgarde İletişim Danışmanlığı İngiltere’de hizmet vermeye başladı
Stratejik İletişim Danışmanlığı hizmeti kapsamında Kurumsal İletişim, Medya İletişimi, Kriz İletişimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, İtibar Yönetimi, Etkinlik Yönetimi, Influencer Marketing ve Sosyal Medya gibi birçok iletişim alanında hizmet ağına sahip olan Avantgarde İletişim, yeni bir atılımla globalleşme çalışmalarına başladı.
Londra’da yeni marka ve kurumları keşfetmek ve hizmet vermek için uzun süredir hazırlık içerisinde olan Avantgarde iletişim Aralık ayı itibariyle hazırlıklarını tamamladı. Ajans yetkilileri, web sitesi ve sosyal medya hesaplarından başarılı işler çıkarma yolunda büyük bir enerji içinde olduklarını açıkladı.