Epica Awards 2020 kazananları açıklandı!
Bu sene tüm ödül törenlerinde olduğu gibi yeni koşullara uyum sağlamak durumunda kalan Epica Awards, jürisi gazetecilerden oluşan tek yaratıcılık festivali. Epica Awards Editoryal Direktörü Mark Tungate’in sunumuyla canlı yayınla 17 Aralık akşamı gerçekleştiren ödül töreninde, yılın kazananları ödüllerine kavuştu.
Marketing Türkiye’nin temsilcisi olduğu yaratıcılık festivalinde 200’den fazla gazeteci kazananları belirledi. İşte 2020 yılının kazananları:
Yılın Network’ü: Wunderman Thompson
Yılın Ajansı: INGO Stockholm/ David Miami/ Publicis
Sorumluluk (Responsibility) Grand Prix: “Through Your Eyes”, INCUCAI x Sony Music, Wunderman Thompson Buenos Aires
PR ve Film Grand Prix: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
Design Grand Prix: “Heinz Ketchup Puzzle”, Rethink, Kanada
Digital Grand Prix: “Swipe Night”, Tinder, 72andSunny Los Angeles
Print Grand Prix: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
Türkiye’ye tek kampanyayla iki ödül!
Pandeminin yaratıcılık festivallerine katılımı etkilediği bilinen bir gerçek. Ancak dönemin belirsizliğine rağmen ülkemizden Epica Awards’a katılan kampanyalardan, Publicis Emil Türkiye imzası taşıyan ve Mercedez-Benz’in smart aracı için yaratılan “World’s Smartest Radio Spot” (Dünyanın En Akıllı Radyo Spotu), Radyo Reklamları kategorisinde gümüş, rekabetin her yıl kıyasıya olduğu “Humor in Advertising” kategorisinde ise bronz ödüle layık görüldü.
Marketing Türkiye ailesi olarak Publicis Emil Türkiye’yi ve Mercedes-Benz’i tebrik ederiz!
Altın kazananların açıklandığı ve jüri seanslarından kesitlere yer verilen ödül töreninin tamamını buradan izleyebilirsiniz.