Topluma katkı, eşitlik ve kapsayıcılık ile çevresel sürdürülebilirlik konularında uzun süredir devam eden “Kurumsal Vatandaşlık” çalışmalarını Lead with Love (Sevgiyle Liderlik Et) kampanyası ile bir araya getiren P&G, yeni yaratıcı filmi “Duygular” ile herkesi 2021’i, daha fazlasını ve daha iyisini başarmak için bir araya geldiğimiz yıl yapmaya davet ediyor.
P&G Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su David Taylor kampanyayla ilgili ,“P&G, şirket ve marka vatandaşlığı konusunda her zaman lider olmuştur. Erişimimizi ve kaynaklarımızı iyilikle güçlenmek için kullanmaya devam edeceğiz. 2021 yılına girerken P&G olarak, topluluklarda ve toplumun tümünde kalıcı ve olumlu etkiler bırakacak 2.021 iyilik hareketi üzerinden ‘Sevgiyle Liderlik Etme’ taahhüdü veriyoruz” diyor.
P&G’nin Global Pazarlamadan Sorumlu Başkanı Marc Pritchard ise, “2020, bizlere nelerin önem arz ettiği gösterdi ve şirketler ile markaların toplumda oynaması gereken rollere netlik kazandırdı; P&G de bu yönde adımlar attı. Dünyanın en büyük reklam verenlerinden biri olarak, sesimizi ve markalarımızın sesini kullanmak için benzersiz bir konumdayız. Böylece insanların bu konulara eğilmesi, kalplerini açması, diğer yerlerdeki insanlarla birlikte harekete geçmesi ve sevgiyle liderlik etmesi için ilham verebiliriz” diyerek harekete ilişkin görüşlerini aktarıyor.