Eve siparişte yeni oyuncu: Tıkla Gelsin
Pandemi dönemiyle birlikte değişen alışkanlıklarımızdan birisi de hazır yemekleri artık restoranlarda değil evlere paket servis olarak söylememiz ve tüketmemiz oldu. Tüketicinin değişen bu alışkanlığının ardından paket yemek servisi sunan platformlar arasında kıran kırana bir rekabet başladı. TAB Gıda da geliştirdiği inovatif platformu Tıkla Gelsin® ile, çatısı altında bulunan markaların dijital paket servis mobil uygulamasını müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını öncelikli hale getirip güncelleyerek oyuna dahil oldu.
Tıkla Gelsin®, son mobil uygulama sürümünde en sevilen lezzetleri yeni logosundaki motor ikonunda bir araya getirdi.
Burger King®, Popeyes®, Arby’s®, Sbarro®, Usta Dönerci® ve Usta Pideci® markalarını bünyesinde bulunduran TAB Gıda’nın ve TFI TAB Gıda Yatırımları çatısı altında faaliyet gösteren Amasya® Et Ürünleri’nin e-ticaret plaformu Tıkla Gelsin®’e üye olan lezzet severler; burgerden dönere, salatadan çorbaya, pizzadan lahmacuna yüzlerce lezzete bir tıkla ulaşacak.
Tüketicilere sunduğu özel fırsatlarla ile sipariş deneyimini daha kaliteli kılmayı hedefleyen Tıkla Gelsin®; kullanıcılarına “Sana Gelsin” ve “Gel Al” kategorilerinde iki farklı hizmet sunuyor. Sana Gelsin hizmetiyle kullanıcılar yenilenmiş mobil uygulama üzerinden sipariş ve teslimat sürecini tamamlarken, Gel Al hizmetiyle yenilenmiş mobil uygulama üzerinden siparişlerini oluşturup, restorana giderek siparişlerini teslim alabiliyor.
Ülkemizde lovemark olarak değerlendirilen TAB Gıda markalarının bir aplikasyonda toplanması ve ürünlere ulaşımın bu denli kolaylaştırılması, gözlerin pandemi döneminin yıldızlarından Getir ve Yemeksepeti’ne çevrilmesine neden oldu. Daha kaliteli ürüne daha hızlı ulaşım yarışında bir sonraki adımın kimden geleceğiyse merak konusu!