Thodex gerçekleştireceği yeni yıl çekilişiyle bir kişiye son model Porcshe Panamera 4 hediye edeceğini yayınladığı yeni reklam filmiyle duyurdu. Yeni yıla sayılı günler kala reklam kampanyasının ikinci fazını sevilen ünlüler aracılığıyla başlatacak olan Thodex, 360 derece iletişim kampanyasıyla Türkiye ve ABD başta olmak üzere tüm dünyada daha çok kişiye ulaşmayı amaçlıyor.
Türkiye’nin global kripto para alım satım platformu Thodex, düzenlediği dev hediye festivaliyle kullanıcılarına yeni yıla girerken Porsche Panamera ve yüzlerce teknolojik hediye kazanma fırsatı sunuyor.
Sektördeki üçüncü yılını kutlayan Thodex, borsasına üye olan ve alım-satım işlemlerini kendi platformu üzerinden gerçekleştiren kullanıcıları arasında yapacağı çekilişle, 1 kişiye son model Porcshe Panamera 4 hediye edecek. Hediye festivalinde ayrıca 100 adet Apple Watch, 50 adet Sony PlayStation 4, 30 adet iPhone 11, 30 adet Samsung S10, 50 adet Macbook Air ve 500 adet Thodex Hediye Kiti gibi yüzleri güldürecek hediye seçenekleri de bulunuyor.
360 derece kampanya
Ekim ayında başlattığı reklam tanıtım kampanyasıyla rekor ziyaret alan Thodex, kampanyanın ikinci fazını 18 Aralık Cuma günü tüm mecralarda eş zamanlı olarak başlattı. Kampanyanın tanıtımı Türkiye ve ABD başta olmak üzere tüm dünyada dijital ve basılı yayın mecralarında gerçekleştirildi. Thodex reklamları, gazete ve dergilerin yanı sıra sosyal medyada da yayınlandı.
Ünlüler geçidi
Kampanyanın sosyal medya ayağında ise Özge Ulusoy, Mine Tugay, Rıza Kocaoğlu, Edis, Deren Talu, Pınar Deniz, Zeynep Demirel, Ekin Mert Daymaz, Bahar Şahin, Simge Sağın ve Ebru Şallı gibi birçok ünlü isim ve influencer yer alıyor.
Ünlülerin katıldığı çekimler, siyah bir fon ve siyah bir Porsche Panamera önünde gerçekleştirildi ve tüm ünlüler, yeni yıl konseptine uygun olarak kırmızı kıyafetlerle kamera karşısına geçti.
Reklam filmi televizyonlarda da gösterilecek
Thodex için, New & Old Media Ajans tarafından hazırlanan reklam filmi de televizyonlarda yeniden gösterilmeye başlanacak. Prodüksiyonunu The House Film’in, yönetmenliğini de Ali Ata Akel’in yaptığı filmde, iki ana karakter üzerinden kampanya anlatılıyor. Reklam filminde her kesimden yatırımcının Thodex’i kullanıp kripto para alıp sattığı vurgulanıyor.
Reklamveren: Thodex
Reklamveren Yetkilileri: Faruk Fatih Özer, Şeyda Kara Savuk, İzel Özten
Marka Kreatif Direktör: Serhat Yiğit Yalçınkaya
Reklam Ajansı: New & Old Media
Prodüksiyon Şirketi: The House Film
Yönetmen: Ali Ata Akel
Post Prodüksiyon: İstanbul Post Production Department