Yeni yıla sayılı günler kala hediye alışverişi trafiği artarken, Boyner hediye ve yılbaşı alışverişi temalı iki reklam kampanyası hazırladı.
“Hediye demek Boyner demek” başlığını taşıyan ilk kampanya, hediye vermenin milletçe bizim için çok fazla anlam ifade ettiğine vurgu yapıyor ve hediye verme alışkanlıklarımızı kültürümüzde ve dilimizde yeri olan, bize özgü güzel sözler üzerinden anlatıyor. Bazen o hediye “Baktıkça beni hatırlarsın” anlamına gelirken, bazen “Hiç unutur muyum seni”, kimi zaman “Helal olsun”, kimi zaman da “Hayırlı olsun” anlamlarını taşıyor.
“Yılbaşı demek Boyner demek”
Boyner’in “Hediye demek Boyner demek” kampanyasının devamında hazırladığı diğer kampanya “Yılbaşı demek Boyner demek” ise yeni yıla özgü dilekler ve kalpten sözlerle hediye verme kültürümüzün güzelliğine vurgu yapıyor.
Daha önce milletçe sahip olduğumuz bize özgü tavır ve davranışları “Bizim Tarzımız Güzel” kampanyasıyla hatırlatan Boyner, yeni yıla özel hazırladığı kampanyalarda da yine bu değerlere değiniyor ve “Bizim Kalbimiz Güzel” diyor.
TBWA\Istanbul’un hazırladığı hediye ve yılbaşı alışverişi temalı kampanyaların yapımını Public Film üstlenirken, yönetmenliğini ise Eli Kasavi yaptı.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Boyner
Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı: Nurçin Koçoğlu
Marka Yönetimi Müdürü: Ebru Eğilmez
Marka Yöneticisi: Gizem Piroğlu, Fırat Alagözlü
Sosyal Medya Yöneticisi: Hazal Altuntaş
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
CD: Eser Yazıcı
Yaratıcı Ekip Lideri: Önder Dündar
Yaratıcı Ekip: Cantekin Güngör, Ece Aktürk, Özgecan Yalçınoğlu
Genel Müdür Yardımcısı: Ela Bilgisel
Marka Ekibi: Yekta Elvin Öncel, Katya Atat, Sena Gürtuğ
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Direktörü: Özgün Özkalay
Kıdemli Stratejik Planlamacı: Buket Köse
Prodüksiyon Ekibi: Tansu Aktürk
Yapım: Public
Yönetmen: Eli Kasavi
Müzik: FFW
Post- Prodüksiyon: İmaj
Fotoğraf Çekimi Yapım: 212
Fotoğrafçı: Fırat Meriç
Styling: Ayça Elkap