“Profesyonellerin müzik mesaisi başladı!”
Sadece şirket çalışanlarından oluşan grupların yarışabileceği “Ballantine’s ile Sahne Şirketlerin” adlı şirketler arası müzik yarışması 8 Şubat 2012 Çarşamba günü Tom Tom Sokak garajistanbul’da start aldı. İlk performans gecesi, Tagwondo, Tüpraş, ING Bank ve Starcom MediaVest şirketlerinin müzik gruplarının yarıştığı gecede, jüri ve izleyici oylarının çoğunluğuyla finale kalan grup Tüpraş’ın Parçalı Bulutlu isimli grup oldu.
Yarışan şirket gruplarına en büyük desteği iş arkadaşları verdi
Birbirinden başarılı performanslar sergileyen 4 grubun yarıştığı gecede, Metro FM’in başarılı DJ’i Bertan Horasan’ın sunumu ile SMS’ler ile yapılan puanlama sırasında eğlenceli anlar yaşandı. Gruplara en büyük desteği, soğuk havaya rağmen iş arkadaşlarını desteklemek için garajistanbul’u dolduran genç profesyoneller verdi.
Rafineri ve sanayi kuruluşu olan Tüpraş’ın farklı departmanlarında çalışan Parçalı Bulutlu isimli grubun üyeleri Atilla Şendil, Serap Özdemir ve Tolga Şenyuva 2 yıl evvel kurulan grubun şirket içindeki motivasyonu büyük ölçüde arttırdığını ve yöneticilerinden çok destek aldığını belirttiler. Parçalı Bulutlu bir havada kurulmaya karar verildiği için bu ismi alan grup, Tüpraş’ın hemen hemen tüm şirket içi etkinliklerinde de sahne alıyor. Koç Holding’e bağlanışının 5. yılında Rahmi Koç ile sahne aldıklarını ve müzik yapmanın yönetici-çalışan ilişkisinde de etkili olduğunu belirttiler. Grup üyeleri; Bilgi Sistemleri Müdürlüğü, IK Kaynakları Müdürlüğü ve Yönetim gibi farklı departmanlarda çalışıyor ve müzik çalışmalarını devam ettiriyor.
Yarışmanın 2. Performansı 15 Şubat 2012 Çarşamba günü yapılacak
Bmsmart, Netaş, Gün Avukatlık Bürosu ve Turkcell’in müzik gruplarının yarışacağı 2. geceye ilginin yoğun olması bekleniyor. Beyoğlu garajistanbul’da, 8, 15, 16, 22, 23, 29 Şubat, 2 Mart 2012 tarihlerinde gerçekleşecek ön eleme geceleri ve 9 Mart 2012 Cuma gecesi gerçekleşecek final ile 8 hafta boyunca yine Türkiye’nin en büyük şirketlerini temsil edecek müzik grupları yarışacak. Yarışmanın birincisine ana sponsor Ballantine’s tarafından, prodüksiyon koordinatörlüğünü müzik dünyasının yakından tanıdığı isimler olan Adler Konakoğlu ve Cem Sarıoğlu tarafından yapılacak olan bir single hazırlanacak. Grup, ister kendi bestesini isterse Aydilge’ nin Takıntı isimli şarkısını seslendireceği bir albümün sahibi olacak. Hazırlanacak single 1.000 adet CD olarak Türkiye’nin önde gelen basın organlarına ve müzik yazarlarına dağıtılacak.
Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da birbirinden iddialı şirket grupları yarışacak!
Turkcell, TTNET, Pirelli, Nestle, ING Bank, Anadolubank, Vaillant Group, Citibank, Jotun Boya, İpsos KMG, Starcom MediaVest, Tüpraş, innova, AkçanSA, Tagwondo, Bmsmart, Netaş, Gün Avukatlık Bürosu, Pozitif, Digital Vision, Abott, TEI, ICF AIRPORT, Astra Zeneca, ABank, Eser Holding, GFK, Stroer.Kentvizyon gruplarının kıyasıya yarışacağı Ballantine’s ile Sahne Şirketlerin’de bu yıl büyük ödülü kimin alacağı ise merak konusu… Jüri üyeleri; Radyo D, Maximum Rock program yapımcısı ve müzik yazarı Güven Erkin Erkal, Rock FM’den “Long Play”in yapımcısı Sezen Aladağ, MTV Türkiye Genel Yayın Yönetmenliği döneminden tanıdığımız Spectrum Medya Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Birol’dan oluşuyor.
Her hafta yarışmada konuk jüri kategorinde basın ve sanat camiasından da isimler ağırlanacak
Dream TV Genel Yayın Yönetmeni Şafak Ongan, Hürriyet Gazetesi Müzik Yazarı Barış Akpolat, Milliyet Gazetesi Müzik Yazarı Tolga Akyıldız, “Takım Oyunu” adlı albümleri ile çıkış yapan Multitap Grubu üyeleri Selim Siyami Sümer, Sertaç Özgümüş, Taçkın Bilal, Ali Cihan, Aktüel Dergisi Müzik Editörü Sebla Koçan, Bant Magazine Genel Yayın Yönetmeni Aylin Güngör, kendine has sesi, sözleri ve besteleriyle farklı bir renk olmayı sürdüren Aydilge gibi sürpriz isimlerin katılımı ile gruplar oylanacak.
“8 hafta boyunca, iş dünyasının resmiyeti, kendini eğlencenin yükselen sesine bırakıyor”
Ana sponsor Ballantine’s ve organizasyon sahibi HY Tanıtım&BG İletişim yetkilileri “Şirketler artık çalışanlarının motivasyonunu arttıran ve “biz” kültürünü yaygınlaştıran etkinlikleri seçiyor. Biz de bu yarışma ile şirketler arası rekabeti eğlenceli bir boyuta taşıyoruz. İş dünyası profesyonelleri arasında takım ruhunu ateşlemek amacıyla düzenlediğimiz yarışmada, geçtiğimiz yıl birbirinden başarılı performanslar izledik. Bu yılda 8 hafta boyunca, garajistanbul yine iş dünyasının resmiyetini, eğlencenin yükselen sesine bırakacak. Şirket çalışanları iş arkadaşlarını sahnede şarkı söylerken ya da yöneticilerini gitar solosu yaparken görebilecek.” diyerek bu tür etkinlikler düzenlemeyi sürdüreceklerini belirttiler.
Güncel Haberler