Pepsi K-pop dalgasına Blackpink’le katıldı
Dünya çapında yakaladığı popülariteyle markaların da gündeminde yer alan K-pop dalgası hız kesmeden büyümeye devam ediyor. Son olarak Pepsi, Asya Pasifik’teki yeni marka elçisi olarak K-pop grubu Blackpink’le iş birliğine gitti. Grubun dört üyesi Jisoo, Jennie, Rosé ve Lisa, gelecek nesli sınırlarının ötesine geçmeye teşvik etmeyi amaçlayan Pepsi’nin “Go All In For What You Love” kampanyasında yer alacak.
İş birliğine yönelik açıklamalarda bulunan Pepsico Asya Pasifik Pazarlama Direktörü Salman Butt son kampanyalarıyla, genç nesli hayallerinin peşinden gitmeye teşvik etmek istediklerinin altını çizdi ve “Uluslararası K-Pop grubu Blackpink’i Malezya ve Singapur’daki en son kampanya lansmanımızın marka elçileri olarak ağırlamaktan heyecan duyuyoruz. Blackpink, Pepsi markasını mükemmel bir şekilde temsil eden benzersiz bir gençlik tavrı ve yaşam sevgisini sürdürüyor ve müzikseverleri ve Malezya ve Singapur’daki Blackpink hayranları, Pepsi idollerini kıyılarımıza yaklaştırırken kesinlikle heyecanlanacaklar ” dedi.
Pepsi ve Blackpink birlikte nasıl çalışacak?
• Pepsi ve Blackpink, dört grup üyesinin çalışmalarını ve hayatını sergileyen bir reklam üzerinde çalışacak.
• Sınırlı sayıda üretilen Pepsi ürünleri, Malezya ve Singapur’daki 7-11 satış noktasında piyasaya sürülecek ve dört grup üyesi işbirliği ürünlerinde yer alacak.
• Eşantiyonlar ve çeşitli sosyal medya platformları aracılığıyla marka bilinirliğini artırmak için bir pazarlama kampanyası yürütülecek.
Kaynak: The Drum
Evet K-Pop’un son derece popüler dünyası, çevrimiçi olarak milyonlarca görüntülemeyi toplamaya devam ediyor ve markalar bu furyaya hızla katılmaları gerektiğinin farkında. Bir pazarlama stratejisi olarak; K-Pop! dosyamızı okumak için TIKLAYIN!