Epica Awards, kurumsal kimliğini yeniledi!
Marketing Türkiye’nin Türkiye temsilciğini yürüttüğü, bu yıl 28’ncisi düzenlenecek olan Avrupa’nın en büyük reklam ve pazarlama ödülü organizasyonlarından biri olan Epica Awards, logosundan yarışma kategorilerine büyük bir değişim içerisinde girdi. Vasava Ajans tarafından tasarlanana Epica’nın yeni logosu, eski logosuna özgü piramid şeklini korurken, piramitin zirvesindeki kalem ucu ise gazetecilerden oluşan jüriyi temsil ediyor. Epica Awards, jürisinde 34 ülkenden 40 reklamcılık ve pazarlama yayını ile internet sitesi temsilcileri yer alıyor. Başvuruların 30 Eylül’de sona ereceği Epica Awards töreni, bu yıl Ocak ayında Hindistan’da düzenlenecek. Epica Awards’ın yeni marka kimliğine dair ayrıntıları, Epica Awards Editorial Director’ü Mark Tungate Marketing Türkiye Ağustos sayısına anlatıyor…
Epica Awards Jürisi Yayınlar:
+ Design / AdAsia / Adobo Magazine / Anuncios / ArabAd / Best – Marketing / Brand News / Briefing / Campaign Brief / Creative Review / El Publicista 7 exchange4media / Extradienst / Irish Marketing Journal / Kamponje / Kreativ / Lürzer’s Int’l Archive / Markedsfering / marketing Magazin / Marketing Magazine / Marketing Tribune / Marketing Türkiye / Marketing Week / Markkinointi & Mainonta / Modem Advertising / NC Nuova Comunicazione / New Moment / Persönlich / Press / Pub / PubblicitaÎtalia / Reporte Publicidad / Resume / Sendenkaigi / Sign Cafe / Sostav.ru / Strategie / Strategie / Strategies / Strategy / The Drum / Werbe Woche / Werben & Verkaufen.
Epica Awards 2014 Kategorileri:
TV, Press, Outdoor, Radio, Direct, Media, Business-to-Business, Medical, Corporate Image, Mobile, Interactive, Public Relations, Film Craft, Print Craft, Branded Entertainment, Social Networks, Design, Packaging, Photography, Promotions and Integrated Campaigns, Copywriting & Storytelling, Experiential & Shopper Marketing, Best Use of Music, Luxury & Premium Brands and Title & Credit Sequences, World Cup Advertising.