Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Jaguar ve Land Rover, Tick Tock Boom’u seçti!
Borusan Group’un otomotivdeki premium markaları Jaguar ve Land Rover, sosyal medya ve dijital iletişim çalışmaları için Tick Tock Boom’u seçti.
VMLY&R İstanbul’da yeni bir devrin başlangıcı!
Young & Rubicam ve VML birleşmesinden sonra WPP bünyesine katılan C-Section ve Plasenta ajansları da aynı yapı altında birleşti, tek bir çatı ajans olarak VMLY&R İstanbul ismi altında faaliyet göstermeye başladı.
Borusan Grubu, Kreatif Ajansı Olarak TBWA Group İstanbul bünyesinde bulunan Çözüm’ü seçti
Borusan Grubu yeni yıl itibarıyla tüm grup şirketlerinin iletişim ve reklam faaliyetlerini kreatif ajans olarak Çözüm ile yürütme kararı aldı. TBWA Group İstanbul bünyesinde yer alan Çözüm, bu iş birliğiyle birlikte Holding ve bağlı şirketlerin marka iletişim stratejileri ve tüm yaratıcı çalışmalarına liderlik edecek.
KFC Türkiye’nin yeni kreatif ajansı BLAB oldu
İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye’nin yeni dönemde 360 derece iletişim projeleri, kreatif süreçleri ve sosyal medya yönetimi BLAB tarafından yürütülecek.
Canyaş İletişim’e yeni marka
İş ve sosyal güvenlik hukuku alanında faaliyet gösteren Artı365 Danışmanlık, halkla ilişkiler danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
ULAK App’in tüm iletişim süreçleri Brandworks’e emanet
Lojistik konusunda yazılım geliştiren ve yazılımını kullanan işletmelere kurye kaynağı sağlayan ULAK Yazılım Teknoloji A.Ş., kurumsal iletişim süreçlerinin yönetimi için Brandworks İletişim Danışmanlığı ile el sıkıştı.
Fikirbuzz Arena Bilgisayar’la tekrar el sıkıştı
Türkiye’nin teknoloji tedarikçisi Arena Bilgisayar, Fikirbuzz reklam ajansı ile sözleşmelerini yeniledi. 2020 yılında büyük işlere imza atan Fikirbuzz, 2021 yılında da aynı hızla devam ederek Arena Bilgisayar’ın İç İletişim ve Dijital PR alanındaki çalışmalarını üstlendi.