Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?
Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval oturumlarındaki sohbetlerin erişimi arttırıyor. İlki geçtiğimiz hafta “İyi Yaşam Markaları” ile gerçekleştirilen Marketing Türkiye-Karnaval Clubhouse sohbetlerinin ikinci konusu “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?” olacak.
Clubhouse’da gerçekleştirilecek bu ikinci yayında Havas İstanbul CEO’su Cüneyt Devrim, Büro Kurucu Ortağı İlker Zaharya ve BLAB Kurucusu ve Kreatif Direktörü Taylan Yapıcı pandemi döneminde yaratıcılığın nasıl bir değişimden geçtiğini anlatacak.
Oturumun moderatörlüğünü Marketing Türkiye ve Karnaval Grup Genel Yayın Yönetmenleri Günseli Özen ve Burak Can gerçekleştirecek.
11 Şubat Perşembe 21.00’de gerçekleşecek olan “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?” oturumu Clubhouse’un yanı sıra Karnaval Dijital Radyo platformundan canlı olarak da dinlenebilecek. Kayıt, Karnaval Dijital Radyo platformunda podcast olarak yer alacak ve sonrasında da dinlenebilecek.