Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Beyaz Yakalının İşverene Bir Çift Sözü var!
Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval Clubhouse sohbetleri devam ediyor! Geçtiğimiz haftalarda “İyi Yaşam Markaları” ve “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?” temalarının işlendiği yayınlarda bu haftanın gündemi “Beyaz Yakalının İşverene Bir Çift Sözü var!” olacak…
Clubhouse’da gerçekleştirilecek bu üçüncü yayında PERYÖN Yönetim Kurulu Başkanı & Genel Energy İnsan Kaynakları Başkanı Berna Öztınaz, HumanGroup Genel Müdürü Gaye Özcan ve DenizBank İK ve Deniz Akademi Genel Müdür Yardımcısı Yavuz Elkin değişen iş dünyasında çalışanların işverenden beklentilerini konuşacak. Oturumun moderatörlüğünü ise Marketing Türkiye ve Karnaval Grup Genel Yayın Yönetmenleri Günseli Özen ve Burak Can gerçekleştirecek.
18 Şubat Perşembe günü 21.00’de gerçekleşecek olan “Beyaz Yakalının İşverene Bir Çift Sözü var!” oturumu Clubhouse’un yanı sıra Karnaval Dijital Radyo platformundan canlı olarak da dinlenebilecek. Kayıt, Karnaval Dijital Radyo platformunda podcast olarak yer alacak ve sonrasında da dinlenebilecek.
Twitter Türkiye’de devlet görevlilerini etiketledi
Kişilerin takip ettikleri hesap hakkında daha iyi bilgi sahibi olmasını hedefleyen Twitter, geçtiğimiz yılın sonunda devlet bağlantılı kişi ve medya kuruluşlarını etiketleyerek gösterme dönemini başlatmıştı. Uygulama 17 Şubat itibariyle Türkiye’de de aktif hale geldi ve Twitter, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, İletişim Başkanı Fahrettin Altun’a “Türkiye devlet görevlisi” etiketini verdi.
Dijitalzede olmamak için çok önemli 5 siber güvenlik önlemi
Eskiden evlere girmek için en iyi anı kollayan hırsızların yerini şimdilerde dijital hesapların korumasız bırakıldığı anları kovalayan hackerlar aldı… Dijital evrende varlığını arttırdıkça küresel dev markalardan bireysel kullanıcılara dek herkesin gündeminde siber saldırılar daha önemli bir boyut kazandı. Dünyanın dönüştüğü bu noktada dijital evrende var olmaksa bir seçimin ötesinde zorunluluk. Peki tüm bu saldırılara karşı kendimizi nasıl korumalı? Bitdefender Türkiye Genel Müdürü Barbaros Akkoyunlu 5 maddede açıklıyor.
- Güçlü, benzersiz parolalar ve iki faktörlü kimlik doğrulama ile hesaplarınızı güvende tutun
- Dijital ayak izinizi en aza indirin
- Mümkün olduğu kadar eski, kullanılmamış hesaplarınızı silin
- Gizlilik ayarlarını düzenleyin
- Mobil güvenlik uygulamaları kullanın
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
PR Ajansı: omg!medya
“Gezen Tavuk Yumurtası” bir pazarlama hilesi mi?
Hatay’ın en büyük tavuk ve yumurta üretim tesisini işleten Necmettin Çalışkan, Türkiye’de yayılan “Gezen Tavuk Yumurtası” furyasının bir aldatmaca olduğunu belirtti. “Gezen Tavuk Yumurtası” söyleminin bir pazarlama hilesi olduğuna dikkat çeken Çalışkan, bu şekilde pazarlanan yumurtaların diğerlerinden hiçbir farkı olmadığını söyledi.
Dünyanın pek çok ülkesinde yerel standardın “bir alanın beş kilometrekare yarıçapı içerisinde tarımsal hiçbir ilaç kullanılmaması” olduğunu açıklayan Çalışkan, Türkiye’de böyle bir alan bulmanın mümkün olmadığını sözlerine ekledi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İş dünyasını ablukaya alan riskler!
Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) tarafından gerçekleştirilen yıllık küresel iş dünyası riskleri anketi Allianz Risk Barometresi’nin 10’uncusu yayımlandı. Ankete göre küresel iş dünyasının önündeki en büyük risk, iş kesintisi olurken, salgın ikinci, siber olaylar ise üçüncü sırada yer aldı…
CEO’lar, risk yöneticileri, brokerler ve sigorta uzmanları dahil 92 ülke ve bölgeden 2.769 uzmanın görüşlerinin yer aldığı çalışmada; iş kesintisi, salgın ve siber olaylar 2021 yılı için birbirine güçlü bir şekilde bağlı olan en önemli üç iş riski olarak gösterildi. İş kesintisi ankette yüzde 41 ile en büyük iş riski olurken, salgın yüzde 40 ile ikinci, siber olaylar ise yine yüzde 40 ile üçüncü sırada yer aldı. İş riskleri arasında 17’nci sıradan 2’nci sıraya yükselen “salgın”, 2021’de iş kesintisinin başlıca nedeni olurken, “Siber saldırı”nın, “salgın”ın hemen ardından geldiği çalışmada, şirketlerin siber saldırılara karşı tedarik zincirlerinin risklerini azaltmaya ve iş sürekliliği yönetimini artırmaya çalıştığı yorumu yapıldı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
PR Ajansı: Mese İletişim
“Derin teknoloji”ye talep artıyor!
Teknopark İstanbul’un kuluçka merkezi Cube Incubation öncülüğünde Türkiye’de ve Dünyada derin teknoloji girişimciliği ekosistemine ışık tutan bir çalışma gerçekleştirildi. “Türkiye’de ve Dünyada Derin Teknoloji Girişimciliği” başlığıyla yayınlanan raporda özellikle Covid-19 salgınıyla derin teknolojilere yönelik talebin arttığının altı çizilirken derin teknoloji girişimcilerinin dünyadaki ve Türkiye’deki dağılımına da yer verilerek ülkeler arasında gelişim kıyaslaması da yapılıyor…
Derin teknoloji girişimleri tarım, otomotiv ve ulaşım, tüketici ürünleri ve hizmetleri, savunma ve havacılık, enerji, çevre ve su, finans, gıda, sağlık, üretim ve yapı, telekomünikasyon ve perakende gibi alanlarda benzersiz ürün ve çözümler gerçekleştiriyor. Raporda derin teknoloji girişimlerinin öneminin pandemiyle arttığının da altı çiziliyor. Pandeminin ilk günlerinde çok hızlı bir şekilde imdadımıza yetişen COVID-19 test kitleri, salgının ilerleyen dönemlerinde hastane kapasitelerinin dolmasıyla önemini anladığımız ventilatörler ve geldiğimiz noktada çok hızlı bir şekilde üretilip kullanıma sunulan ve pandemiden dünyayı kurtarmak için umut bağladığımız aşıların derin teknoloji şirketleri tarafından kullanıma sunulan armağanlar olduğu düşünülüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
PR Ajansı: F5 İletişim Danışmanlığı
Kapsayıcı bir marka olmanın adımları
Çeşitliliği destekleyen kuruluşların daha iyi ürünler ve daha güçlü fikirler ürettiğini, müşteri etkileşimini ve finansal performansı arttırdığını biliyoruz. McKinsey tarafından gerçekleştirilen bir araştırma, cinsel, ırksal ve etnik çeşitliliğe açık olan şirketlerin, endüstri ortalamasının üzerinde finansal getiri elde ettiğini gösteriyor.
Benzer pek çok araştırma da, kapsayıcı istihdamı destekleyen şirketlerin gelişmeyi ve büyümeyi tetikleyen yenilikçi iş zihniyetini güçlendirdiğine işaret ediyor. Diğer yandan farklı etnik gruplar, Black Lives Matter hareketinin geniş kitlelerce konuşulduğu ve kapsayıcılık çağrılarının yapıldığı günlerde bile yeterince temsil edilemedi. İş gücünde şirketinizin kapsayıcılık kimliğini güçlendirmeniz için global markaların bazı önerileri var.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.