Golden Drum’da “Yaratıcılık, İçerik ve Mutluluk” konuşulacak
Bu yıl 21’ncisi düzenlenecek olan Golden Drum Uluslararası Reklamcılık Festivali 7-10 Ekim tarihleri arasında Slovenya Portorož’da yapılacak. 37 ülkeden reklamcıların katılacağı festivalde, 4 gün boyunca birbirinden farklı ve ilgi çekici konular gündeme getirilecek. Festivalin bu seneki ana konusu: “Yaratıcılık, İçerik, Mutluluk”.
Festivalin en ünlü konukları arasında MSLGROUP’un CEO’su Sebastian Hejnowski; BrainJuicer Group PLC Kurucusu John Kearon; WMcCann São Paulo Sanat Yönetmeni Eiji Kozaka Cavalcanti; Brezilya Talent São Paulo Sanat Yönetmeni Denis Peralta; AlmapBBDO, São Paulo Kıdemli Sanat Yönetmeni Pedro Rosa; Artplan Group Yaratıcı Grup Başkanı Roberto Vilhena ve The Effectiveness Partnership Stratejist Danışman Warwick Cairns konuşmacı olarak katılacak. 21. Golden Drum Uluslararası Reklamcılık Festivali’ne kayıt için son tarih ise 19 Ağustos 2014. Festivalin Tek Kanallı Jüri Başkanı, Leo Burnett GmbH Baş Kreatif Direktörü Andreas Pauli ile Çok Kanallı Jüri Başkanı, McCann Yaratıcı Liderlik, Konsey ve Yaratıcı Grup Başkanı Andreas Dahlqvist’in başkanlığında iki jüri grubu çalışmaları değerlendirecek. Her jürinin 10 üyeden ve bir başkandan oluştuğu festivalin bu yıl odak noktası “Yaratıcılık”, “İçerik” ve “Mutluluk”. Jüri üyelerinin değerlendirmeleri festival öncesinde 19-27 Eylül tarihlerinde online olarak iki aşamada gerçekleştirilecek. Ödüller ise 7-10 Ekim tarihlerinde yapılacak olan festivalde sahiplerine takdim edilecek.