Neutrogena, pandemi nedeniyle en çok ellerin yıprandığı içgörüsünden yola çıktığı filmiyle ¨herkesin ellerine sağlık¨ mesajı veriyor.
Neutrogena, pandemi döneminde Mediabrands Insights Türkiye’nin Universal McCann ile yaptığı Yeni Normale Doğru Türkiye araştırmasının sonuçlarını dikkate alarak; geçtiğimiz yıl evde geçirilen zaman diliminde eskiye oranla daha fazla yapılan aktivitelerden yola çıktığı reklam filmini yayınladı.
Marka reklam filminde pandemi nedeniyle değişen tüketici alışkanlıklarını vurgulayarak, evde ekmek ve temizlik yapan, kendi saçını kendi kesen ve yeni hobiler edinen herkesin ellerine sağlık derken yıpranan elleri de unutmuyor.
İletişimin sosyal medya ayağında ise elleri yıpratan aktiviteler yapan influencer’ların Instagram paylaşımlarına #ellerinesağlık dedikleri yorumlarla, Neutrogena Norveç Formülü El Kremi’nin yıpranan marifetli elleri tek bir damlasıyla nemlendirdiği mesajı veriliyor. Kampanya Louder İstanbul imzası taşıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Neutrogena
Reklamveren Yetkilisi: Ayça Evrenkaya, Sezen Süslü, Alperen Özkan
Reklam Ajansı: Louder İstanbul
ECD: Burak Bozkaya
Kreatif Ekip: Mustafa Şahin, Olcay Yalçın, Akın Killik, Onurhan Tarcan
Müşteri İlişkileri Ekibi: Beyza Bozkurt, Dilara Davran
Medya Planlama ve Satınalma Ajansı: Universal McCann
Araştırma Firması: MediaBrands Insights – MBI Türkiye
Prodüksiyon: Kitchen
Prodüksiyon Ekibi: Vedat Kaplan, Çağla Demirbaş
Müzik: Çağrı Çınar
Mecra: Televizyon, dijital