Hemington ile “Moda Kapıda”
Hemington tarafından hayata geçirilen ve ev konforunda benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmayı vadeden “Moda Kapıda” projesi mağaza ile online alışveriş deneyimini bütünleştiren Türkiye’deki ilk uygulama. Moda Kapıda projesinin zaman ve mekan yönetiminde özgürlük tanıdığını söyleyen Hemington CEO’su Umut Boz ile bu dikkat çeken uygulamayı konuştuk.
Hemington olarak tüketicileriniz için nasıl bir deneyim dünyası vadediyorsunuz? Hemington’da alışveriş deneyiminin öne çıkan noktaları neler?
Dünyanın en özel coğrafyalarından temin edilen yüksek kalite ipliklerden özenle hazırlanan koleksiyonlarımızla erkek giyim deneyimini en üst seviyeye çıkarıyoruz.
Doğallık prensibimiz doğrultusunda tüm ürünlerimizi tamamen saf Giza 86 pamuğu, Merino yünü, ipek, keten, kaşmir gibi elyaflar kullanarak sürdürülebilirlik ilkesiyle üretiyoruz.
Yoğun bir dünyası olan, seçim yapmak için uzun uzun zaman ayırmak istemeyen erkekler için; kolaylıkla kombinlenebilecek, rahat kalıplı, nefes alan, doğal dokularıyla terletmeyen, tüm gün konforlu hissedebilecekleri zamansız parçalar hazırlıyoruz. Vakti değerli olan, kendisi için en iyisini isteyen erkeklere; günün her anı şık ve özgür hissetmelerine olanak sağlayacak fonksiyonel ürünler sunuyoruz.
Tüm bunları yaparken de müşterilerimize premium hizmet veriyor ve onlara kendilerini özel hissettiriyoruz.
Yaptığımız yeniliklerde müşterilerimize her zaman benzersiz bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Bu amaçla online alışveriş kanalımızda müşterilerimize, Türkiye’de bir ilk olan ‘Moda Kapıda’ hizmetimizi sunuyoruz.
Moda Kapıda uygulaması nasıl bir iç görüyle hayata geçirildi? Bu uygulama nasıl bir ihtiyacı karşılıyor?
Hemington Moda Kapıda uygulamasını, kullanıcıların alışveriş yaparken “Bedeni bana uygun olacak mı?, Rengini sevecek miyim?, Tarzıma uygun mu?, gibi endişe duyduğu tüm soruları ortadan kaldırmayı amaçlayarak kurguladık.
Erkek modasında tüm ihtiyaçlara yüksek kaliteli ürün ve el işçiliğiyle cevap veren bir marka olarak, saf ve doğal ipliklerle tasarladığımız koleksiyonları müşterilerimize ulaştırırken, zaman ve mekan yönetiminde özgürlük tanıyan Moda Kapıda uygulamamızla alışveriş deneyimini konforlu hale getirmeyi amaçladık.
Tüketiciler Moda Kapıda uygulamasından nasıl yararlanıyor?
İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da hayata geçirdiğimiz “Moda Kapıda” uygulamasıyla müşterilerimize ister ev ister ofis ortamında keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. www.hemington.com.tr’den 2.000 TL ve üzeri alışveriş yapan tüm müşterilerimizi arıyoruz ve uzman stil danışmanlarımız ile görüşme için randevu oluşturuyoruz. Satın almış oldukları ürünleri bir küçük ve bir büyük bedeni, dilerlerse kişiye özel kombin alternatifleri ile beraber sunuyor; müşterimize uygun olan gün ve saatte adrese istediği adrese teslim ediyoruz. Moda Kapıda hizmetimiz ile müşterimiz satın aldığı ürünlerin üç bedenini de deneyerek üzerine en çok yakışana sahip oluyor. “Acaba bedenime uyar mı” kaygısı yaşamadan, bambaşka bir alışveriş deneyimi ile seçim yapma rahatlığı yaşıyor. Ayrıca stil danışmanlarımız tarafından kişiye özel olarak hazırlanan kombin alternatifleri sayesinde müşterimiz yepyeni ürünler keşfederek, konforundan ödün vermeden kolaylıkla satın alabilme ayrıcalığı yakalıyor…
Bu uygulama tüketicilere ne tür kolaylıklar sunuyor?
Moda Kapıda servisini sağlayan Hemington Uzman Satış danışmanları ise koleksiyonun her detayını müşterileriyle paylaşarak, müşterinin tarzına ve zevkine en uygun parçaları sunuyor. Böylece müşteriye kişiye özel bir stil danışmanlığı hizmeti sunulmuş oluyor. Alışveriş yapan kişi hem vaktinden kazanmış oluyor, hem kendini en rahat hissettiği yerde alışverişini tamamlıyor hem de sadece satın alacağı ürünü değil devamında kombin önerileri ile beraber alternatif ürün seçimine olanak sağlanıyor.
Pandemiyle birlikte online alışverişin hayatımızdaki yeri genişledi. Bu anlamda hemington.com.tr’de ne tür farklı uygulamalarla ve nasıl bir anlayışla müşterilerinize hizmet veriyorsunuz?
Pandemiyle birlikte dünya büyük bir değişimden geçiyor ve yaşam alışkanlıklarımız da beraberinde değişiyor. Teknolojinin hızlı gelişimi, hayatlarımızı kolaylaştıran yeni çözümlerle şekillenirken, alışveriş rutinlerimizde de değişim kaçınılmaz oldu. Online satış mağazamızda müşterilerimize, Hemington mağazalarında yaşadıkları premium alışveriş deneyimini yaşatmak öncelikli amacımız haline geldi. Bu deneyimi yaşatmak üzere ortaya koyduğumuz Moda Kapıda uygulaması, Türkiye’de bir ilk.
2020 yılında %250 büyüme gösteren hemington.com.tr online satış kanalımız, sunduğumuz üstün hizmet kalitesi ve kaliteli ürün sayesinde hız kesmeden büyümeye devam ediyor.
Ayrıca özel olarak geliştirdiğimiz steril paket uygulamamız, İstanbul içi siparişlerde aynı gün teslimat, ücretsiz ve hızlı kargo, kolay iade ve değişim gibi hizmetler müşterilerimize sunduğumuz ek ayrıcalıklar arasında yer alıyor.