Sinoz Kozmetik 1 Mart’ta yayına giren reklam filmiyle tüketicilerinin kalbini bir kez daha çaldı.1 yıllık uzun strateji çalışmaları sonunda markanın ışıltısını, tüm kadınlara dokunan ruhunu özel bir reklam filmi ile ortaya koymaya karar veren Sinoz Kozmetik ve TheKlishe herkesin diline dolanacak bir jingle’a imza attı.
Sinoz Kozmetik, uzun süren hedef kitle analiziyle Türk kadınlarının içerisindeki ışıltı ve sıcaklığı reklam kampanyasına yansıtan iletişim stratejisinin temelini “hedef kitleyi anlamak” üzerine kurguladı. Yüzlerce cast, onlarca mekan seçimi, marka rengine özel tasarlanan kostümlere kadar her bir detayın özenle çalıştığı kampanyanın jingle’ı ünlü pop sanatçısı Atiye’nin Salla şarkısı için yeni sözler yazılarak oluşturuldu. Şarkı sözleri ve müzik üzerinden Atiye ve İskender Paydaş’ın stüdyo çalışmaları ile eğlenceli sonuçlar ortaya çıkarken, marka herkesin çok sevdiği ve dillere pelesenk olan Salla şarkısını “Süren bilir” versiyonu ile yeniden lanse edildi. Şarkı sürecinin ardından dans eğitmenleriyle Sinoz’a özel bir koreografi hazırlanarak keyifli bir süreç yönetildi.
360 derece planlanan medya satın almasıyla TV, radyo ve dijital platformlarda yer alan Sinoz Kozmetik, reklam filmiyle sosyal medyada da dikkat çekti. Kampanyanın devamı olan ve filmin müziği ile özel dansçılarla oluşturulan “Süren bilir” koreografisi ise çok yakında bütün dijital mecralarda farklı bir iletişim stratejisi ile kullanılıyor olacak.
Reklam Künyesi:
Ajans: TheKlishe
Ajans Grubu: Simla Canpolat, Sinem Özveri Karakuzulu, Rumeysa Çolakoğlu
Yapımcı: TheKlishe
Marka: Sinoz Kozmetik
Müşteri Grubu: Yasin Çörekçi, Faruk Balmumcu, Burcu Zöngür
Yönetmen: Fırat Mançuhan
Görüntü yönetmeni: Eren Yıldız
Sanat: Selim Keleşoğlu
Prodüktör: Mesut Emre Yılmaz
Senaryo: Yasemin Özdemir
Jingle seslendirme: Atiye
Jingle düzenleme: İskenderPaydaş
Post prodüksiyon: The Post Brothers
Medya ajansı: Eyes on İstanbul