Yılın İtibarlıları ödüllerine kavuşuyor!
Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olan The ONE Awards’ta kazananlar bu akşam online olarak gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak… Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle bu yıl yedincisi düzenlenen yıl içinde itibarını en çok artıran markalar bu başarıda emeği geçen medya, PR, reklam ve dijital ajanslarıyla birlikte ödüllendirilecek.
Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması baz alınarak düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nin kazananları bu akşam gerçekleştirilecek online ödül töreniyle duyurulacak. Bu yıl 53 kategoride gerçekleştirilen araştırmada toplam 12 ilde bin 200 kişiyle görüşülerek sektörlerinde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar “Yılın İtibarlısı” ilan edilirken bu başarıya ortak olan paydaşlarıyla birlikte ödüllendirilecek. İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinden yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde zaman içinde farklı sektörlerden gelen talepler doğrultusunda ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı genişletildi. The ONE Awards yedinci yılına yakışır şekilde kapsamını daha da genişleterek 53 kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları online olarak düzenlenecek törenle ödüllerine kavuşacak.
The ONE Awards’ta kazananlar bu akşam saat 19.30’da online olarak gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak. Ödül Töreni Marketing Türkiye’nin YouTube, Facebook ve Twitter hesaplarından naklen yayınlanacak…
Peki, “The ONE Awards” sonuçlarına göre 2020’de itibarını en çok artıran markalar nasıl belirlendi? İşte, halk jürisiyle marka takımları ve ajanslarının uyumu sonucunda ortaya çıkan başarıyı ödüllendiren The ONE Awards’un metodolojisi…
➞ 50’den fazla kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nün saha sürecinde Türkiye temsili bir örneklemle görüşüldü.
➞ Araştırmaya Türkiye’yi temsilen İstanbul, Ankara, Bursa, Erzurum, İzmir, Balıkesir, Adana, Samsun, Kayseri, Trabzon, Gaziantep ve Malatya illerinden bin 200 kişi katıldı. Araştırma modeli iki aşamadan oluşuyor:
Ölçümleme Kriterleri
9 Ana Kriter
GENEL BASARI
- Zihin Payı
- Yakından Tanıma Skoru
- Güven Skoru
- Farklılık Skoru
- Tavsiye Skoru
- Ticari Faaliyetleri Destekleme Skoru
- Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru
- İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni Skoru
- Genel Başarı
16 Alt Kriter
Yıl Performansı:
- İlk Hatırlanma
- Spontan Hatırlanma
- Toplam Spontan Bilinirlik
- Tanınma Derecesi
- Beğeni Derecesi
- Markaya Güven
- Fiyatına Değer Olma
- Uygunluk (Marka Genişleme Gücü)
- İnovasyon
- Dahil Etme
- Fikri Sorulunca Tavsiye Etme
- Fikri Sorulmasa da Tavsiye Etme
- Ticari Faaliyetlerini Destekleme
- Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni
- İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni
- Genel Başarı
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde ilk üçe giren markaları görmek için TIKLAYIN.