Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Twitter sonunda temsilci atayacak mı?
Sabah’tan Barış Şimşek’in sektör kaynaklarına dayandırdığı haberine göre Twitter Türkiye’de temsilci atamaya hazırlanıyor. Twitter, 1 Ekim’de yürürlüğe giren Sosyal Medya Yasası’na göre Türkiye’de temsilcilik açmakla yükümlüydü. Kabul etmeyen sosyal medya devi, önce para cezası ardından da reklam yasağıyla karşı karşıya kaldı. Bant daraltma cezası kapıdayken gözler Twitter’a çevrildi. Sosyal medya uygulamasından henüz resmi bir açıklama gelmedi.
Yeni neslin Sabancı’sından radikal karar
Sabancı Holding de esnek çalışmayı kalıcı hale getirdi. Boston Consulting Group (BCG) Türkiye işbirliğiyle hazırlanan “İşin Geleceğine Uyum” planı topluluk bünyesindeki tüm şirketleri kapsayacak ve 7 ana başlık altında uygulanacak. Tüm çalışanlar, mevcut ve yeni eklenecek gelişim programlarıyla, gelecek için ihtiyaç duydukları yetkinlik ve becerilerle donatılacak. Beyaz ve gri yaka çalışanların yüzde 75’i tamamen ya da karma modelle uzaktan çalışmaya devam edecek. Çalışanlar farklı Sabancı şirketlerine ait lokasyonları kullanabilecek. İnternet, yemek, elektronik iş araçları gibi bazı sabit gider destekleri ve çalışma masası, sandalyesi, ergonomik ihtiyaçlara yönelik destekler verilecek. Programda çalışanlar ve aileleri için online psikolog ve rehberlik seansları da yer alacak. İki yıl içinde çalışanlara ve organizasyonlara yönelik 200 milyon TL’nin üzerinde ilave yatırım hedefleniyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
CMO Transition Academy başlıyor!
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı “CMO Transition Academy” 3 Nisan’da başlıyor. Pazarlama alanında ezber bozan işlere imza atan profesyonellerin eğitimci olarak yer alacağı programda “Pazarlamanın Evrimi”, “Tüketiciyi Tanımak”, “Marka ve İnovasyon”, “Pazarlama Teknolojileri” ve “Pazarlama Organizasyonu” konu başlıkları derin içgörülerle anlatılacak.
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen NexCMO Marketing Academy, değişimin ancak gerekli yetkinlikleri tanımlayarak ve kazanarak gerçekleşebileceği inancıyla eğitimlerini kurguluyor. Program kapsamında eğitmenlerle katılımcılar arasında sağlanacak networkingin farklı perspektifleri görmek için de sağlam bir zemin oluşturacak. Pazarlama profesyonellerini geleceğe ve bir adım sonrasına hazırlamak, bunu yaparken de tüm paydaşlarıyla topluma fayda üretmek üzerine kurulan NexCMO Marketing Academy’de elde edilecek gelirin yüzde 20’si Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne (ÇYDD) bağışlanacak…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pelin Baynazoğlu ve Mansur Yavaş Twitch Türkiye rekoru kırdı!
Twitch dün akşam büyük bir yayına ev sahipliği yaptı. Pelin Baynazoğlu (Pqueen) kendi Twitch kanalı üzerinden Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile bir yayın yaptı. Yaklaşık olarak bir saat süren yayın 2 dakika içinde Twitch Türkiye rekorunu kırdı. Yayını 350 bini aşkın kişi anlık olarak izlerken, sosyal medyada da gündemden düşmedi. Türkiye’de Twitch izlenme rekorunun kırıldığı yayın 14 saatte 2 milyon görüntülemeye ulaştı.
Pelin “Pqueen” Baynazoğlu’nun geçtiğimiz günlerde Mansur Yavaş‘ın yayıncı koltuğunda montajlı bir görüntüsüne yer vermesinin ardından Mansur Yavaş’tan cevap gecikmemişti. “Sevgili Pelin, içeriklerin beni ve ailemi çok eğlendiriyor. Gençlerimizin pozitif enerjisi bizleri mutlu ediyor. Twitch‘te bir gün yayınına katılıp chat’e selam vermek isterim.” ifadeleriyle olumlu bir cevap veren Mansur Yavaş, geçtiğimiz günlerde de kendi Twitter hesabı üzerinden Twitch kanalı açtığını duyurmuştu. Dün saat 20:00’da gerçekleşen yayın büyük bir izleyici kitlesine ulaşarak yeni bir rekora imza attı ve yayın sırasında “Yeşilin Başkenti” projesi için bağış toplandı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Dijital dünyada var olmanın kuralları
Büyük bir dijitalleşme rüzgarının etkisindeyiz. Global olarak markaların çoğu buna hazırlıksız yakalandı ve her şey çok hızlı oluyor. Dijital olgunluğa giden bu yolda çeşitli iş ortaklarının yanında daha öncekilerin ayak izlerini takip edebilmek ve tecrübelere kulak vermek önemli içgörüler sağlıyor. Bu noktada küçük ve orta ölçekli firmaların dijitalleşmesine yönelik tüketici talepleri de artıyor. Zira artık tüketici evinden çıktığında istediği ürüne erişebileceğinden emin olmak istiyor. İşte 3 maddede dijitalleşme yolculuğunun anahtarı;
- Dijital dünyada yer alın. Dijitalleşme yolculuğunuzun ilk adımında, işletmenizi Google Benim İşletmem’e taşıyın ve işletmenizi buradan yönetin.
- Dijital dünyada öne çıkın ve ilişkiler geliştirin. Web sitenizi oluşturarak hikayenizi anlatabilir ve satış yapabilir, müşterilerinizle farklı kanallar üzerinden temasa geçerek ilişkilerinizi geliştirebilirsiniz.
- Yeni müşterilere ulaşın ve dilediğiniz yerden çalışın. Dijitalleşme sürecinde, işletmenizin reklamını yaparak kolayca müşterilerinize ulaşabilir ve ortak çalışma alanlarını kullanarak çalışanlarınızla iletişim kurabilirsiniz.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.