Sensodyne’in, “Hassasiyeti Değil Anı Yaşa” mottosuyla “Kaçırılan Anlara” dikkat çektiği reklam filmi yayında.
Ağız bakım markası Sensodyne, yeni reklam filmini yayınladı. Kampanya kapsamında “Hassasiyeti Değil Anı Yaşa” mottosunu benimseyen Sensodyne, logo ve ürün ambajlarını yenilemenin yanı sıra anlara odaklandığı yeni söylemini de reklam kampanyasına taşıdı. Reklam filmi boyunca soğuk, sıcak yiyecek ve içeceklerin yaşattığı diş hassasiyetinden dolayı tadına varılamayan anlardan bahsedilirken, anların keyfine tamamıyla odaklanmak isteyen tüketicilere ulaşılmak amaçlandı.
4129 Grey imzalı reklam filminin prodüksiyonunu Hogarth üstlendi.
Reklamın Künyesi
- Reklamveren: GlaxoSmithKlein Tüketici Sağlığı
- Reklamveren Yetkilileri: Gülden Duykan, Bengi Sevik, Beyza Arslan, Işıl Sağlam
Reklam Ajansı: 4129 Grey - CEO&CCO: Alemşah Öztürk
- Tasarım Direktörü: Koray Doyran
- Yaratıcı Grup : Pınar Ulus, Tuğba Karaman, Özülkü Usel, Kübra Demirkaya, Buket Doğu
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Leslie Krespin
- Müşteri İlişkileri: Ekin Burcu Güler, Aycan Uçaravcı
- Prodüksiyon Şirketi : Hogarth Worldwide İstanbul Reklamcılık
- Ajans Operasyon ekibi: Yaşar Eser, Miray Sincer
- Medya Planlama: Publicis