Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Ömür Kula Çapan, Yale Üniversitesi’nin “World Fellows” programına davet edildi!
Amerika Birleşik Devletleri’nin en seçkin üniversitelerinden biri olan Yale Üniversitesi’nde 20 yıldır düzenlen “World Fellows”, dünyanın prestijli liderlik programlarından biri. Üniversite her yıl, çeşitli alanlardan ve ülkelerden başarılı isimleri dört aylık yoğun bir akademik program için “World Fellows” liderlik eğitimine davet ediyor. Bu yıl davet edilen 16 katılımcının arasında ise tanıdık bir isim var: Ömür Kula Çapan!
Reklamcılık Vakfı Başkanı Ömür Kula Çapan, davet edildiği programla 91 ülkeyi temsil eden 375 temsilcinin birlikte olduğu bir ağa katılmış olacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
New Step’te içgörü fırtınası!
Akan Abdula, yeni kitabı “Öngörülemeyenleri” New Step yayınında anlattı. Moderasyonunu Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in üstlendiği programda Marketing Türkiye Haber Müdürü Ferruh Altun da sorularıyla katkı sağladı. Son dönemin en sarsıcı kitaplarından biri olan Öngörülemeyenler işi insanı ve toplumu anlamak olanlara zengin içgörüler sunarken çevremizi algoritmalarla kuşatan teknoloji dünyasını keskin bir yaklaşımla sorguluyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Golden Drum 1 yıllık aranın ardından »yeniden başlat« butonuna bastı!
Avrupa’nın en prestijli yaratıcılık festivallerinden Golden Drum yeni kimliği ve geçtiğimiz iki yıl boyunca yayınlanan işleri değerlendirmeye aldığı yeni formatıyla 15 Ekim 2021’de online olarak gerçekleştirilecek. Ücretsiz izlenebilecek yaratıcılık festivalinde her yıl olduğu gibi konularında uzman konuşmacılar üç gün boyunca kreatif sektörün ve paydaşlarının ufkunu genişletecek sunumlarını gerçekleştirirken, festivalin seçkin jürisi tarafından 1 Ocak 2019 ve 1 Eylül 2021 tarihleri arasında yayınlanan kampanyalar arasından seçilen işler 15 Ekim 2021 akşamı ödüllerine kavuşacak. “Re:” temasıyla (“yeniden”) kimlik yenileyen yaratıcılık festivalinde erken başvuru dönemi 1 Haziran 2021’e kadar sürecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Anadolu Efes’in 17 numaralı formasındaki sır
Anadolu Efes Spor Kulübü, Turkish Airlines EuroLeague’te Panathinaikos OPAP’ı ağırlayacağı karşılaşmada çok önemli bir projeye imza atmaya hazırlanıyor. Çeşitli proje ve uygulamalarıyla; “Anadolu’dan Yarınlara Anadolu Grubu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Uyumluluk Raporu”nda yer almayı başaran Anadolu Efes, bu karşılaşmada; dünya liderleri tarafından Eylül 2015’te Birleşmiş Milletler Genel Kurulu’nda kabul edilen ve 17 maddeden oluşan Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na dikkat çekmek için #17 #HareketGeç formasıyla çıkacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!
KPMG “Yapay Zeka Dünyasında Yaşamak” başlıklı araştırmasında ABD’deki sağlık hizmetleri, finansal hizmetler, ulaşım, teknoloji ve perakende sektörlerindeki yapay zeka uygulamalarını inceledi. Farklı şirketlerden 751 katılımcıyla yapılan araştırmada bu sektörlerin yapay zeka süreçleriyle ilgili sorulara yanıt aranıyor. Sürece dair algılanan risklere ve zorluklara ışık tutan araştırmada; yapay zekanın, uygulandığı sektörlerde fark yaratıyor olması ve şirketlerin yapay zeka etiği ve veri okur yazarlığı konularında çözümlere yoğun mesai harcıyor oluşu dikkat çekiyor…
Farklı endüstrilerden katılımcılarla farklı bakış açılarına ulaşılan araştırmada zorluklar konusunda hayli ortak nokta var… Katılımcıların; yüzde 46’sına göre zorluklar listesinin başında teknoloji yeteneklerini anlama eksikliği geliyor. Bunu yüzde 36 ile eğitim eksikliği ve yüzde 32 ile yatırım finansmanı yetersizliği izliyor. Öte yandan katılımcılar, yapay zeka uygulamaları içerisinde en çok makine öğrenimi (yüzde 48) ve robotik süreç otomasyonunun (yüzde 41) etkilerinin öne çıktığını düşünüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
VakıfBank Hackathon’a kadın girişimciler damga vurdu
VakıfBank’ın gençleri geleceği kodlamaya teşvik ettiği “Hack to the Future” etkinliğinin ikincisi sonuçlandı. 19-21 Mart’ta çevrim içi düzenlenen yarışmada, “En İyi Minimum Viable Product”, “En İyi Sosyal Girişim”, “En Yenilikçi Teknolojik Çözüm”, “En İyi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı” ve “En Global Çözüm” kategorilerindeki ödüller sahipleriyle buluştu. Finalde yarışan genç kadın girişimcilerin projeleri de iki ödülle taçlandı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.