Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
2022 Katar Dünya Kupası tanıtımı bir Türk ajansa emanet
2022 yılında Katar’da gerçekleşecek 22. Dünya Kupası dijital tanıtım faaliyetleri kapsamında düzenlenen Sosyal Medya Yönetimi konkurunu yüzde yüz Türk ortaklığa sahip GAIA & INFLOW Network kazandı. Bu kapsamda ajans, 2023 yılına kadar Dünya Kupası’nın Kuzey Afrika, Ortadoğu ve Körfez bölgesindeki tüm dijital iletişimini yürütmekten sorumlu partner ajansı olacak.
Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’nin yeni ajansı Golin İstanbul!
Golin İstanbul, müşteri portföyüne, Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’ni kattı. Golin İstanbul, Riot Games’e espor alanında stratejik iletişim danışmanlığı, marka iletişimi, basın ilişkileri ve influencer marketing konularında hizmet verecek.
Beko Global’in dünya çapındaki iletişimini Senfonico yönetecek
Türkiye’nin en köklü beyaz eşya ve elektronik üreticilerinden Beko’nun, yurt dışı dijital iletişiminde sorumluluk artık Senfonico’ya ait. Ajans, Beko Global’in dünya çapında sürdürdüğü dijital iletişimin bel kemiğini oluşturacak.
Snapmuse, global iletişimi için LÖRN’ü tercih etti
Royalty-Free Music üreticisi Snapmuse’ün global dijital kreatif ajansı LÖRN Creative Agency oldu. Ajans, yeni işbirliği kapsamında, Snapmuse’ün tüm dijital çalışmalarından sorumlu olacak.
EMAAR Kreatif Ajans Konkuru Sonuçlandı
EMAAR Square Mall’un açtığı kreatif ve dijital ajans konkuru sonuçlandı. STANDBY CREATIVE GROUP, yeni dönemde EMAAR’ın marka stratejisi başta olmak üzere tüm yaratıcı ve dijital süreçlerine yön verecek.
Hakman Elektronik seçimini yaptı
Hakman Elektronik, iletişim çalışmaları için PİAR İletişim ile anlaştı. Yeni dönemde Hakman Elektronik’in tüm iletişim çalışmalarını PİAR İletişim gerçekleştirecek.
Madame Coco’nun yeni iletişim ajansı Communication Partner oldu
Madame Coco, iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütmeye karar verdi. İş birliği kapsamında Communication Partner, markanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
Tılsım İletişim’e yeni marka
BLC GROUP, tüm iletişim çalışmalarını Tılsım İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Tılsım İletişim Danışmanlığı, BLC GROUP için medya ilişkileri yönetimi, etkinlik yönetimi, itibar yönetimi, kriz iletişimi, sosyal sorumluluk yönetimi konularında hizmet verecek.
Yayla, yeni sosyal medya ajansını seçti
Yayla, sosyal medya konusundan yeni dönemde Digital Panzehir ile çalışma kararı aldı. Ajans, Yayla markasının sosyal medyadaki tüm iletişim kanallarını yönetecek ve markanın yenilikçi vizyonuna uygun yaratıcı içerikler üretecek.
ÇiçekSepeti’nin yeni kreatif ve dijital iletişim ajansı H2O United oldu
H2O United, e-ticaret sektörünün en büyük oyuncularından ÇiçekSepeti’ne strateji, kreatif, dijital ve yeni nesil medya alanlarında geniş çaplı bir hizmet sunacak.