Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
YouTube videolarda beğenmeme sayısını gizleyecek
Resmi Twitter hesabı üzerinden bir paylaşım yapan YouTube, videolarda beğenmeme sayısını gizleyecek birkaç tasarımı test ettiğini açıkladı. Bunun nedeni ise beğenmeme butonunun kimi zaman bir zorbalık olarak kullanılması.
YouTube, beğenmeme sayısını göstermeyen birkaç yeni tasarımı test ediyor. Bu tasarımlardan birisinde videoların kaç beğeni aldığı gösterilirken, kaç kullanıcı tarafından beğenilmediği gösterilmiyor. Bu durum, kullanıcıların bir videoyu beğenmemelerini engellemiyor. Videoları yükleyenler, YouTube Studio üzerinde videolarına gelen beğenme ve beğenmeme sayılarının oranlarını görmeye devam edebiliyor. YouTube’un bu özelliği önümüzdeki haftalarda gelecek yeni tasarımla kullanıcılara sunulabilir.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Clubhouse’un sesi LinkedIn’de de yankılanıyor
Hızla 10 milyona ulaşan kullanıcı sayısıyla rüzgarı arkasına alan Clubhouse, mevcut sosyal medya platformlarını da dönüştürmeye başladı. Twitter’ın Spaces özelliği ve Facebook’un “sesli odalar” üzerine çalışmalar yaptığı biliniyor. Xiaomi’de geçtiğimiz ay Çin’de Clubhouse’un yasaklanması üzerine yerel bir muadil geliştirmeye başlamıştı. Şimdi LinkedIn’de Clubhouse benzeri bir özellikle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.
Sadece ses platformu olan Clubhouse değil podcast ve radyo yayınlarına da rağbet arttı. Yani sesin yükselişi başladı… Bunu ve Clubhouse’un teknik eksikliklerini fark eden sosyal medya devleri bir bir ses üzerine yeni çalışmalarını duyuruyor. Konuyla ilgili son atak LinkedIn’den geldi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Beko Global’in yeni ajansı belli oldu
Beko’nun, yurt dışı dijital iletişiminde sorumluluk artık Senfonico’ya ait. Beko Global’in başta sosyal medya ve dijital faaliyetlerinin yönetim, üretim, moderasyon ve sponsorluk iletişiminden sorumlu olan ajans, aynı zamanda markanın tüm dünyada geçerli olacak dijital iletişim stratejisini de oluşturacak.
Bünyesine son olarak Beko’yu katan Senfonico’nun hizmet verdiği markalar arasında Netflix, Spotify, Red Bull, Trendyol, Head&Shoulders, Pantene, Riot Games, Microsoft Xbox, Yıldız Holding gibi marka ve kurumlar var.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
2022 Katar Dünya Kupası tanıtımı bir Türk ajansa emanet
2022 yılında Katar’da gerçekleşecek 22. Dünya Kupası dijital tanıtım faaliyetleri kapsamında düzenlenen Sosyal Medya Yönetimi konkurunu yüzde yüz Türk ortaklığa sahip GAIA & INFLOW Network kazandı. Bu kapsamda ajans, 2023 yılına kadar Dünya Kupası’nın Kuzey Afrika, Ortadoğu ve Körfez bölgesindeki tüm dijital iletişimini yürütmekten sorumlu partner ajansı olacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yemeksepeti’ne yapılan saldırının kaynağıyla ilgili önemli gelişme!
Türkiye’nin en büyük çevrimiçi yemek sipariş sitesi Yemeksepeti’ne geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen siber saldırının yurt dışı kaynaklı olduğu, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezi (USOM) tarafından belirlendi…
USOM tarafından olaya yerinde müdahale edilerek, saldırının nasıl gerçekleştiği, boyutları ve etki alanı analiz edildi. Saldırının başlangıç noktası belirlenerek, benzer tehditlerin diğer sistemler ve kurumlarda oluşmaması için gerekli önleyici çalışmalarda bulunuldu. Bu yönde tüm ilgili kuruluşlardaki siber olaylara müdahale ekiplerine gerekli uyarılar yapılarak önlemlerin artırılması istendi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Tesla’nın yeni rakibi çok iddialı!
Xiaomi, yenilenen markasıyla akıllı elektrikli araçlara önümüzdeki 10 yıl boyunca 10 milyar dolar yatırım yapacak.
Xiaomi Corporation (“Xiaomi” veya “Grup”), Hong Kong Borsa’sına (Hong Kong Stock Exchange (HKEX) yaptığı kamuoyu açıklamasıyla akıllı elektrikli araç üretim çalışması hazırlıklarına başladığını duyurdu. Xiaomi’nin Kurucusu, Başkanı ve CEO’su Lei Jun, 2021 Mart ayında yapılan lansmanda şirketin 10 milyar RMB başlangıç yatırımıyla tamamen Xiaomi’ye ait bir yan kuruluş altında faaliyet gösterileceğini açıkladı. Xiaomi, önümüzdeki 10 yıl boyunca toplamda tahmini 10 milyar ABD doları tutarında yatırım yapmayı hedefliyor. Lei Jun aynı zamanda akıllı elektrikli araç için kurulan yan kuruluşun CEO’su olarak görev yapacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
NFT hem büyüyor hem de büyütüyor!
Kripto para dünyasının en önemli konularından biri haline gelen NFT odaklı girişimler yatırımlar almaya devam ediyor. Sanat odaklı NFT’lerin satılmasına aracılık eden bir pazaryeri olan SuperRare ise bunun başarılı örneklerinden. NFT’lerin popülerliği ile birlikte hızla büyüyen ve geçtiğimiz haftalarda milyonlarca satışın gerçekleşmesini sağlayan SuperRare, A serisi yatırım turunda 9 milyon dolar yatırım aldı.
2018 yılında John Crain ve Jonathan Perkins tarafından ABD’de kurulan SuperRare, yukarıda da belirttiğimiz üzere sadece sanat odaklı NFT’lerin satılmasına aracılık ediyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.