Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Pazarlamanın nabzını tutan dosyalarıyla Marketing Türkiye Nisan Sayısı yayında!
Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir yıldır tüm şiddetiyle üzerimize gelen bu tablo koca koca harflerle insanlığa “TASARRUF YAP, İSRAFA DUR DE” derken meseleye biz de kayıtsız kalamazdık ve “Tasarruf” konusunu Nisan sayımızda kapağımıza taşıdık. Marketing Türkiye Nisan sayısı, CMO’ların çalışma sürelerinden yılın inovatif ürünlerine, uzaktan çalışmanın ruh haline etkisinden Türkiye’nin değişen lezzet alışkanlıklarına kadar pazarlama ve iletişim sektörünün en sıcak konularına araştırma ve dosyalarıyla ışık tutuyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
GittiGidiyor 20. yılına özel marka yüzü ve logosunu yeniledi
GittiGidiyor, 20. yaşına yeni reklam kampanyası ve yeni logosuyla giriyor. Sadeleşen tasarımıyla dikkat çeken yeni logo, teknoloji ile alışverişin buluştuğu yeniliklerle dolu bir platformu işaret ediyor. GittiGidiyor, “Keşfetmeye Bak” sloganıyla öne çıkan yeni reklam kampanyasında ise kullanıcılara yenilikçi, dinamik ve merak uyandıran bir dünya sunarak herkesi bu dünyayı keşfetmeye davet ediyor. Kampanyanın reklam filmlerinde GittiGidiyor’un yeni marka yüzü ünlü oyuncu Elçin Sangu yer alıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Markanın gücü pandemide güvence oldu
İş dünyasında şirketler için sonucu ölümcül olan üç tuzaktan söz edilir: Liderin, “beni yerimden edemezler” dediği Rahatlık Tuzağı, “bu işi benden daha iyi kimse yapamaz” iddiasında olan Yetkinlik Tuzağı ve “ben beğendim herkes beğenir, eğer ben beğenmediysem kimse beğenmez” diyen Kişisel Beğeni Tuzağı. Pandemi hepimizi hazırlıksız yakaladıysa da saydığımız bu üç tuzağa zaten tutulmuş olanlar için eminim hayat hiç de kolay olmadı. Hilton İstanbul Genel Müdürü Bülent Tarlan yaptıklarıyla adeta bu üç tuzağa da meydan okudu. Hem de pandemi döneminde…
Kriz zamanlarında küçük yapılar duruma daha hızlı ayak uydurur ön kabulü vardır. Oysaki bu söyleşide büyüklüğüyle literatüre geçen Türkiye’nin en büyük kapasiteli oteli Hilton İstanbul Bomonti’deki yenilikçi uygulamalardan ve bu süreci çeviklikle yöneten Genel Müdürü Bülent Tarlan’dan söz edeceğiz. Pandemi döneminde oteli hiç kapatmadan hijyenik korumaya alan otel yönetiminin süregiden mücadelesini ve bu döneme özel yeni hizmetlerini nasıl var ettiklerini Genel Müdür Tarlan’dan dinleyeceğiz.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Ogilvy ve 4129Grey, AKQA Group’ta güçlerini birleştiriyor
WPP’nin, “Yaratıcılık, Data & Teknoloji ve Sadeleşme” vizyonuna paralel olarak müşterilerine sunduğu servisleri daha güçlü hale getirme stratejisi kapsamında önemli bir adım hayata geçiyor. Ogilvy ve 4129Grey, AKQA Group çatısı altında birleşiyor.
Ogilvy ve 4129Grey’in birlikteliği, WPP’nin müşterilerine sunduğu teklifi daha da kuvvetli hale getirme, müşterileri için hep daha fazlasını mümkün kılma yaklaşımına uygun olarak her iki kurumun da markaları için bütünsel ve çevik bir yaklaşım yaratacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Zoom yorgunu olabilir misiniz?
Uzaktan çalışmayla birlikte günlük hayatımıza yeni handikaplar dahil oldu. Bunlardan en popüler olanı ise video konferanslar. Özellikle mesleği iletişim üzerine olanlar için kimi zaman bütün güne yayılan bir toplantı trafiği oluyor ve bunu yönetmek gerçekten çok zor. Video konferanslarda gerçek etkileşimlerden mahrum kalmanın yanında çoğu zaman ciddi bir ekran yorgunluğu yaşanıyor. Uzun süre aynı ekrana bakmak ve hareketsiz kalmanın bir sonucu olan “Zoom yorgunluğundan” kurtulmak da elbette mümkün. Gelin uzman önerilerine göz atalım.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Hızla yükselen yeni tüketici trendi: “Yavaş yaşam”
Covid pandemisinin kültürel yan etkilerinden biri de hayatımızın temposunu düşürmesi oldu. Artık yeni “yavaş yaşam” dönemindeyiz ve birçok tüketicinin buna alıştı. Sade yaşam ve minimalizm gibi popüler temalarla yakından ilişkili olan “yavaş yaşam” (slow living) trendi YouTube’da da katlanarak büyüyor. Hatta başlığında “yavaş yaşam” ifadesi bulunan videoların 2020’deki izlenme sayısında 2019’a kıyasla 4 kat gibi büyük bir artış yaşandığı görülüyor. Veriler, geçmişte zaman kaybı olarak görülen hobi ve ilgi alanlarının birçoğumuzun gözünde artık farklı bir yere sahip olduğunu gösteriyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.