Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
D Maris Bay, iletişim faaliyetleri için Ogilvy İstanbul’u seçti
D Maris Bay, yeni dönemde tüm reklam, PR ve sosyal medya çalışmaları için Ogilvy İstanbul anlaştı.
Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’nin kreatif ve dijital ajansı Senfonico oldu
Binlerce League Of Legends tutkununu espor çerçevesinde bir araya getiren Riot Games, Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’nin kreatif ve dijital çalışmalarını Senfonico’ya emanet etti.
Fresenius Kabi Türkiye’nin iletişimi OptimoreGroup’a emanet
Fresenius Kabi Türkiye’nin iletişim ajansı OptimoreGroup bünyesinde yer alan OptimumHealth oldu. 1996 yılında kurulan, bu yıl 5 departmanla yeniden yapılanan OptimoreGroup bünyesinde yer alan OptimumHealth, Fresenius Kabi Türkiye’ye kurumsal iletişim, içerik yönetimi ve sosyal medya alanlarında hizmet verecek.
Türk Henkel dijital projeler için Med Partners’ı tercih etti
Türk Henkel’in dijital projelerdeki tercihi, Med Partners Reklam ve Halkla İlişkiler Ajansı oldu. Med Partners, reklam ve halkla ilişkiler alanında verdiği hizmetlere dijital çözümleri de ekledi.
Idecon Türkiye’ye 2 yeni marka
Folkart Yapı’nın 2021 yılı konkurunu kazanan Idecon Idea & Congress, bünyesine Galderma Türkiye’yi de ekledi. Ajans, yeni markalarına iletişim faaliyetlerinden kurumsal sosyal sorumluluk ve influencer pazarlamaya kadar birçok kapsamda hizmet verecek.
MonoPoli Sigorta İletişim Ajansını Seçti
MonoPoli Sigorta yeni dönem iletişim faaliyetlerini TCC Plus iş birliğinde yürütmeye karar verdi.
Epsilon Yayınevi, bkz. İletişim dedi
Epsilon Yayınevi’nin çatısı altında yer alan Epsilon, Uçan Fil ve Kafka Kitap’ın iletişim danışmanlığı, 1 Nisan 2021 tarihi itibarıyla bkz. İletişim tarafından yürütülecek.
Canyaş İletişim’e yeni marka
Stellantis grup şirketi çatısı altında Peugeot, Citroen, Opel ve DS olmak üzere dört ikonik markanın Türkiye’deki satış, pazarlama ve satış sonrası faaliyetlerini yürüten otomobil üreticisi ve mobilite sağlayıcısı Groupe PSA Türkiye, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
Arzum’un stratejik iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu
Arzum; yeni dönemde stratejik iletişim çalışmalarını hedef kitleye en etkin şekilde ve doğru kanallardan ulaşma vizyonu ile markalarına 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup’a emanet ediyor.
İnci Grubu Şirketleri’nin stratejik iletişim ortağı ÜNİTE Edelman
ÜNİTE Edelman, iş birliği kapsamında İnci Holding ve grup şirketlerinin paydaşları nezdinde kurumsal itibarını yansıtmak ve işveren markası iletişimini güçlendirmek üzere stratejik iletişiminde çözüm ortağı olacak. İnci Holding ve grup şirketlerinden ISM Makine Elektrik, Yusen İnci Lojistik ve Ticaret A.Ş., İncitaş Motorlu Araçlar, Vinci Girişim Sermayesi, Rhombus Energy Solutions INC, Cevdet İnci Eğitim Vakfı ve İnci Akademi’nin ürettiği ekonomik ve sosyal değerin iletişim çalışmalarını yürütecek.
İstanbul Cevahir yeni iletişim ajansını seçti
Alışveriş ve eğlence merkezi İstanbul Cevahir’in, yeni dönem iletişim ajansı ZB Medya İletişim oldu. ZB Medya İletişim; İstanbul Cevahir’in kurumsal iletişim, halka ilişkiler danışmanlığı, liderlik iletişimi, medya danışmanlığı ve halkla ilişkiler proje yönetimi çalışmalarını gerçekleştirecek.
Laber, NİŞ PR ile anlaştı
NİŞ PR, Laber Organik Kozmetik, İva Natura Kozmetik, İva Natura Kısa Film Yarışması ve tüm markalarının yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütecek ajans oldu.