2014’ün en başarılı pazarlamacıları
Marketing Türkiye’nin Akademetre’yle birlikte ilk kez gerçekleştireceği The ONE Awards, 2014’te marka değerini ve itibarını en fazla artıran başarılı pazarlamacılarını ödüllendirmeye hazırlanıyor…
İtibar, bir markanın kuşkusuz en değerli sermayesi. Markaların, faaliyet gösterdikleri sektörde ayakta kalabilmek ve sürdürülebilir olmak için sadece itibarlı bir kurum kültürü inşa etmeleri yetmiyor. Aynı zamanda itibarın kalıcı olması ve süreklilik sağlaması da ilk aşama kadar önemli. Bu bağlamda Marketing Türkiye Almanak Özel sayısı için Akademetre’nin gerçekleştirdiği “2014 Yılı İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması da geride bıraktığımız yılda itibarını en fazla artıran markaları belirledi. Toplam 12 ilde bin 536 kişiyle görüşülerek gerçekleştirilen araştırma “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamada yapıldı. Sonuçlar markaların mevcut itibar ve marka değer skorlarını belirleyen 9 ana kriter ve bu kriterleri oluşturan 16 alt kritere ilişkin sorgulamalarla saptandı. Araştırmanın sonucunda geçtiğimi sene 12 sektörde itibarını en fazla artıran 12 lider marka belli oldu. “2014’ün en başarılı pazarlamacıları kimler?” sorusunun cevabı ise 1 Ocak’ta raflardaki yerini almaya hazırlanan Marketing Türkiye Almanak özel sayısında…
İtibar şampiyonları ödüllendiriliyor
Marketing Türkiye, Akademetre’yle birlikte gerçekleştirdiği araştırmada birinci olan markaları The ONE Awards’ta bir törenle ödüllendirmeye hazırlanıyor. The ONE Awards, BUGÜN Raffles İstanbul Zorlu Center’da saat 19.00’da gerçekleştirilecek.