Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Yalan gazetesi yok satıyor
Yalan haberlerin gündemi ele geçirdiği günümüzde, gerçek hızla tüketicinin satın alması gereken temel bir ihtiyaca dönüşüyor. Bu ihtiyaçla, bilgi doğrulama platformları popülaritesini hızla arttırırken, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun’un açıkladığı “Doğru Mu?” platformuyla devlet de konuya müdahil olmaya hazırlanıyor. Peki, gazeteciler bu konuda ne düşünüyor? Okuyucu, gerçek habere ulaşmak için nasıl bir yol izlemeli? Devletin bu alandaki hamlesi ne anlama geliyor?
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
CMO’ların iş süreleri neden kısalıyor?
Bundan birkaç yıl öncesine kadar 8 yıl olan CMO’ların ortalama görevi süresi şimdilerde 3,5 yıla kadar düşmüş görünüyor. 2019 yılında Microsoft Araştırma Merkezi, 2020 yılında ise Korn Ferry’nin gerçekleştirdiği iki farklı araştırma CMO’ların görev süresindeki bu dramatik düşüşü doğruluyor. Öyle ki artık CMO’lar C-level düzeyde en kısa görev süresine sahip yöneticiler konumunda… Sözün özü CMO pozisyonu artık ateşten bir gömlek. Peki ne oldu da CMO’ların görev süresi bu denli kısaldı?
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Gelir-gider dengesinde hesaplar tutmuyor
Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir yıldır tüm şiddetiyle üzerimize gelen bu tablo koca koca harflerle insanlığa “TASARRUF YAP, İSRAFA DUR DE” diyor. Tüketicinin tasarruf hassasiyeti artarken markaların israf ve tasarruf merkezli projeleri de günbegün artıyor. Peki, yeni dönemde Türk halkının tasarruf yaklaşımı nasıl şekilleniyor? Türkiye israfın önüne geçmek için neler yapıyor? Tüketiciler bu alanda markalardan ne bekliyor? Tüm cevaplar Marketing Türkiye için Aksoy Araştırma’nın gerçekleştirdiği “İsraf ve Tasarruf Araştırması”nda…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pandemi ilişkilere format attı
Bir yıldır salgın hayatımızın ve tüm ilişkilerin merkezinde. Buluşmanın zorlaştığı, enfeksiyon korkusunun diğer tüm korkuların yerini aldığı, maske, mesafe, temizlik gibi kelimelerin en sık konuşulan konular arasında yer aldığı bir dönem geçiriyoruz. Bu durum oluşturduğumuz dijital profillere bile yansıdı. OkCupid kullanıcılarının profilleri incelendiğinde geçtiğimiz yıldan bugüne Koronavirüs kelimesinin kullanımının yüzde 2.200 arttığı görülüyor. Geçtiğimiz Mart ve Aralık ayları arasında profillerde kullanımı en çok artış gösteren kelimeler koronavirüs ve aşı. Peki bu durum bekarların ilişki arayışına nasıl yansıdı?
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
PR Ajansı: II Publicity
Sosyal medyada kime neden güveniriz?
Artık tüm ilişkilerimiz, sosyalliğimiz ve enerjimizle dijitale taşındık. Pandemi kısıtlamalarıyla hızla tek gerçekliğimiz haline gelen bu dijital dünyanın arka kapılarını henüz tam olarak bilmiyoruz. Kimler linç yer? Bu linçi kimler teşvik eder? Hangi yaş grubuna en çok hangi platformda rastlanır? Takip ettiğiniz hesaplara güveniyor musunuz? Kısacası “Kime neden güveniriz?” gelin birlikte yanıtlayalım…
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin bu yıl 10. kez düzenlediği RepMan Forum “Kime neden güveniriz?” temasıyla gerçekleştirildi. Allianz Türkiye, OrganikPR OPR, Panasonic Life Solutions Türkiye ve Zorlu Grubu destekleriyle düzenlenen etkinliğin konuklarından biri ise sanatçı ve AHBAP Derneği Başkanı Haluk Levent oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
PR Ajansı: GoodWorks