Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Ezgi Mola yeni markasını açıkladı!
Ekranların sevilen yüzü Ezgi Mola bir süre önce iş kadını olmaya hazırlandığını açıklamıştı. Moda sektörüne gönül verdiği öğrenilen oyuncu, yeni markası “Ezomola” ile Boyner satış noktalarında tüketiciyle buluşuyor.
Bir giyim koleksiyonunun uzun zamandır hayalini kurduğunu söyleyen Ezgi Mola “Ezomola” markası ile ilgili şunları söyledi: “Çok uzun zamandır üzerinde çalıştığımız bir proje Ezomola. Hayalimde, içinde rahat edeceğim, her bir parçasını giymekten keyif alacağım, herkesin de aynı rahatlığı hissedebileceği bir koleksiyon hayata geçirmek vardı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Stratejinin de bir stratejiye ihtiyacı var!
Boston Consulting Group’un San Francisco ofisinde kıdemli ortaklardan. Aynı zamanda BCG Henderson Institute’un yönetim kurulu başkanı da olan Reveers pek çok kitabın da yazarı ve “Your Strategy Needs a Strategy” adlı kitabın eş yazarı. Uzmanlığı iş stratejileri. Reveers özetle, “Stratejinizin de bir stratejiye ihtiyacı var” diyor. Kitap yeni değil ama HBR’in zamansız makalelerinden biri olarak bir kez daha “2021’de okunması gereken 10 makale” derlemesinde yerini almış.
Strateji benim de iş yaşamımda en çok üstünde durduğum yönetim aracı. Öyle ya “nasıl” sorusunun yanıtını veren strateji, aksiyona davet ediyor. Sürprizi bol ülkemizde bir ön hazırlık yapmadan olmaz. Her birimizin durum ve koşullarda hazır bir B planı olmalı elbette ancak Martin Reveers strateji belirlemenin çok daha ciddi yapılması gerektiğini söylüyor..
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Bir tavşan kozmetik sektörünün dengesini nasıl bozdu?
Spencer Susser tarafından hazırlanan “Save Ralph” kısa filmi, kelimenin tam anlamıyla kozmetik sektörünün dengesini bozdu. Sektörde yer alan pek çok markanın hayvanlar üzerinde yaptığı testlere ve bu testlerin acımasızlığına dikkat çeken kampanya yayınlandığı andan itibaren dünya genelinde yankı buldu. Human Society International’ın hayvanlar üzerinde yapılan deneyleri durdurma amacıyla başlattığı çalışma #SaveRalph etiketiyle kitleleri harekete geçirdi. Görünen o ki kozmetik sektöründe tüketicinin tercihlerini etkileyecek yeni bir bariyer var artık…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Uzaktan çalışma kuşaklar arasındaki farkı derinleştirdi
2020 yılının ilk aylarından beri yaşanan Covid-19 pandemi sürecinin hayatın hemen her alanına önemli etkileri oldu. Salgının yayılmasıyla birlikte artan vaka sayıları ve can kayıpları gerek ulusal gerekse uluslararası düzeylerde kısıtlayıcı önlemlere zemin hazırladı. Alınan kısıtlayıcı önlemlere bağlı olarak çalışanlar ve işletmeler farklı yaşam ve iş görme biçimlerini benimsemeye başladı. Peki bu yeni çalışma düzeninden çalışanlar nasıl etkilendi? Hangi kuşaklar değişimi hangi derecede yaşıyor? Daha da önemlisi yeni dönem şirketlere çalışan stratejileri anlamında neler söylüyor? İşte yanıtlar…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
TOGG, dünyanın en prestijli tasarım ödüllerinden iF Design Award’da ödülle döndü!
TOGG, 2022 yılı son çeyreğinde ilk seri versiyonunu banttan indireceği C-SUV modeli ile dünyanın en prestijli tasarım ödüllerinden iF Design Award’da, Türkiye’den mobilite alanında ödül kazanan ilk marka oldu. TOGG tasarım ekibinin 150 bin saatlik çalışması, Pininfarina’nın stratejik ortak olarak iş birliği ve Murat Günak’ın yönlendirmesiyle tasarlanan C-SUV, “Profesyonel Konsept” kategorisinde ödüle layık görüldü.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.