Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Amazon, kuaför salonu açacak!
E-ticaret pazarının dev oyuncusu Amazon, yeni teknolojileri ve ürünleri denemek için Londra’da bir kuaför salonu açacağını duyurdu. Marka bu yeni girişimiyle, artırılmış gerçeklik teknolojisiyle saç tasarımı danışmanlığı sunmayı amaçlıyor.
Amazon, İngiltere’nin başkenti Londra’nın doğusunda bulunan East End bölgesinde bir kuaför salonu açacağını duyurdu. Açıklamada, “Bu, yeni ürünleri ve teknolojileri sergilediğimiz deneysel bir mekan olacak ve başka herhangi bir kuaför salonu açma planımız yok” denildi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Esnaf tam kapanma istiyor!
Salgın şartları ve değişen kısıtlama kararları esnafın işlerini direkt olarak etkiliyor. Dramatik yükseliş ve düşüşlerle geçen bir yılı aşkın zamanın nihayetinde esnafın hayatında da çok şey değişti. Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Mart 2021 dönemi sonuçları yenilenen yapısı ile açıklandı. Rapora göre Mart ayında gevşetilen kısıtlamalarla birlikte nefes almaya başlayan esnaf, en çok iş yaptıkları akşam saatlerinde kısıtlama olmasından mutsuz. Hatta belirli bir dönem tam kapanmaya gidilmesinin normal bir yaşam için en etkili yöntem olduğunu söylüyorlar.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Amerika kıtasının en hızlı büyüyen şirketlerinden biri App Samurai oldu
Dünya çapında 180 ülkenin üzerinde 1500’den fazla müşterisi bulunan App Samurai Inc., Financial Times tarafından 2021’de Amerika’nın en hızlı büyüyen 500 şirketi arasında 24. sırada yer aldı.
Financial Times’ın dünyanın önde gelen araştırma firmalarından Statista ile ortaklaşa düzenlediği FT500 listesi, şirketleri, 2016-2019 arası yıllık bileşik büyüme oranlarına (CAGR: Compound Annual Growth Rate) göre sıralıyor. Amerika kıtasındaki 20 ülkenin dahil edildiği listede bu yıl da teknoloji şirketlerinin öne çıktığı görülüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Toplumun yüzde 85’i, salgının 2021 yılında sona ermeyeceğini düşünüyor!
Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 52.dönem verileriyle salgının ilk günlerinden bu yana yaptığı gibi vatandaşların nabzını tutmaya devam ediyor. 52. dönem verileri toplumun salgının kontrol altına alınmasına dair beklentilerine, henüz aşı yaptırmayanların ve yakın çevresine aşı yaptırmaları için öneride bulunanların oranına dek ışık tutarken, toplumun salgının gidişatına dair öngörülerine de odaklanıyor. Gelin araştırmanın öne çıkan verilerini birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Reklamverenler Derneği 9. kez Ahmet Pura İle WFA Yönetim Kurulu’nda
Dünya Reklamverenler Federasyonu – WFA’in 68. Genel Kurul toplantısı geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Online olarak düzenlenen WFA Genel Kurulu’nda Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, dokuzuncu kez WFA’in Yönetim Kurulu’na seçildi. Bu seçimle birlikte Türkiye, 100’den fazla global markanın ve 54 farklı ülkenin ulusal reklamveren derneklerinin üye olduğu WFA’in Yönetim Kurulu’nda dokuzuncu kez temsil edilmeye devam edecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.