Haftanın öne çıkan iş birlikleri
Burgan Bank sosyal girişimcilik ekosistemini desteklemek üzere Ashoka Türkiye ile güç birliği yaptı
Burgan Bank ile dünyanın ilk ve en geniş sosyal girişimcilik platformu Ashoka, Türkiye’ye fayda sağlayacak bir sosyal girişime hayat verecek. Ashoka ortaklığında, toplumsal bir soruna yenilikçi, kalıcı ve sistemi dönüştürücü çözüm sunan bir sosyal girişimciyi 3 yıl boyunca destekleyecek olan Burgan Bank, Türkiye’de sosyal girişimcilik ekosistemine de katkıda bulanacak. Aynı zamanda banka, bu ortaklık ile sosyal girişimcilerin küresel Ashoka Ağı ile buluşmasını ve Ashoka’nın küresel desteklerinden bütüncül olarak faydalanmasını sağlayan Türkiye’deki ilk kurum oldu.
Tibet Holding’in yeni ajansı belli oldu
Tibet Holding, Nisan 2021 itibariyle tüm medya planlama ve satın alma hizmetlerini, Media Glory ile yürütmeye karar verdi. Holding’in gıda kategorisindeki markası Kenton’un TV kampanyası 12 Nisan’da başladı.
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri tercihini yaptı
Çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşam için öncü ve lider markaları bünyesinde barındıran Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri yeni iletişim ajansını seçti. Müşteri portföyündeki markalara marka yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kurumsal iletişim, liderlik iletişimi, pazarlama iletişimi, medya iletişimi, etkinlik yönetimi, sponsorluk yönetimi, sosyal sorumluluk iletişimi, kurum içi iletişim, kriz yönetimi ve dijital pr hizmetleri sunan Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin yeni dönemde bu alanlardaki iletişim faaliyetlerini üstlenecek.
Workinton Excel dedi
“İyi Çalışanlar Ülkesi” sloganıyla ortak çalışma alanları sektörünün en hızlı büyüyen markası Workinton, iletişim çalışmalarını Excel İletişim ve Algı Yönetimi’ne emanet etti. Workinton’ın yeni dönemdeki kurumsal iletişim, medya iletişimi, gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmalarını Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Kom’un kreatif ve dijital iletişim ajansını seçti
Kom; yeni dönemde tüm kreatif ve dijital çalışmalarını holistik bir bakış açısıyla yönetmek üzere 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup’a emanet ediyor. Kom, Salt İletişim Grup iş birliğiyle globalde de ses getirecek dijital ve kreatif projeler gerçekleştirmeyi sürdürecek.
SAHA İstanbul’un iletişim ajansı Aristo oldu
Savunma sanayi, sivil havacılık ve uzay sektörlerinde milli sistemler geliştirmek hedefiyle kurulan SAHA İstanbul, yeni dönem iletişim çalışmaları için Aristo İletişim ile anlaştı. Aristo İletişim, Türkiye’nin en büyük sanayi kümelenmesi SAHA İstanbul’un kurumsal iletişim, lider iletişimi ve stratejik medya ilişkilerini yönetecek.
No:165‘e iki yeni marka
Can Sigorta ve Reasürans Brokerliği iletişim ajansını seçti. Şirketin iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan “purpose” ajansı Marjinal Porter Novelli markalarından No:165 yürütecek.