Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Anneler Günü’nde anneler ne istediğini biliyor! Peki ya siz?
Her yıl Mayıs ayının ikinci pazarı yani “Anneler Günü” yaklaşırken pek çoklarını da “Bu yıl ne hediye alsam?” telaşı sarıyor… Kampanyalar, reklam filmleri dört bir yandan gelirken hediye arayışları da hız kazanıyor… MediaMarkt, Anneler Günü’nde hediye alacaklar için rehber niteliğinde bir araştırmaya imza attı. MediaMarkt’ın Yöntem Research ile gerçekleştirdiği “Anneler ne ister?” araştırmasının sonuçlarına göre; anneler, günlük ihtiyaçlarına yönelik hediyeler talep ediyor ve çiçek, parfüm ve takı gibi hediyeler listenin hayli gerisinde yer alıyor! Gelin rehberin detaylarını birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Shell’in ilk marka yüzü Engin Akyürek oldu!
100. yılını kutlamaya hazırlanan Shell, reklam yüzünü seçerken tüketici araştırmalarını baz aldı. Bu araştırmalar kapsamında tüketici gözünde rakiplerinden ayrıldığı en temel özelliğin “kalitenin verdiği güven” olduğunu keşfeden markayı Engin Akyürek’in temsil edeceği açıklandı. Bugün basın toplantısında konuşan Akyürek, bu iş birliğini bir yoldaşlık olarak tanımlıyor. Bu iş birliğiyle Akyürek, Shell markasının da ilk reklam yüzü oldu…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Güvenlik endüstrisine yön verecek 6 trend!
Sektör bağımsız her alanda dönüşümün mecburi olduğu bir yılı geride bırakırken, yarını öngörmek kritik öneme sahip. Güvenlik endüstrisinde hibrit yapılara geçişin tasarlandığı, yapay zeka teknolojilerinin damga vurmaya başladığı ve siber güvenliğin yanı sıra temassız teknolojilerin öne çıkacağı bir döneme giriliyor. Peki güvenlik endüstrisinin geleceğine yön verecek trendler neler olacak? Yanıtlar Axis Communications Teknolojiden Sorumlu Tepe Yöneticisi (CTO) Johan Paulsson’dan geliyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Google CMO’sunun pandemiden çıkardığı 5 ders
Pandemi dönemini pazarlama alanında hem bir fırsat hem de büyük bir sınav olarak görebiliriz. İlk defa global olarak tek bir gündeme bağlı kalarak ortak duygu ve deneyimler paylaşıldı. Uzun zamandır beklenen dönüşüm hız kazandı ve tüketicinin markalara ihtiyacı vardı! Google’ın CMO’su Lorraine Twohill pandemi sırasında Google pazarlama ekiplerine nasıl liderlik ettiğini ve bu zorlu yıldan çıkardığı dersleri anlatıyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Ramazan ayının yıldızı yine “hurma” oldu
Yeni nesil online süpermarket istegelsin, Ramazan ayının ilk yarısının satış verilerini açıkladı. Ramazan’ın simgesi pide ve hurma satışlarındaki artış dikkat çekti. Ramazan pidesi satışları geçen yıla göre beş kat artarken, hurma satışlarının ise iki kat arttığı görüldü. istegelsin’in, uygulamaya koyduğu kargoyla teslim özelliğiyle ise en çok çikolata, bisküvi, kahve ve çay siparişi verildi.
Ramazan sofralarının olmazsa olmazlarından hurma satışları ise geçen yıla göre iki kat arttı. Hurma satışları Ramazan’ın da gelmesiyle geçen aya göre ise yüzde 197 oranında bir artış gösterdi. Hurma satışlarının en çok satıldığı iller sıralamasında tablo değişmedi. Sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Muğla, Kocaeli, Eskişehir ve Manisa en çok hurma siparişi veren iller oldu.