The ONE Awards sahiplerini buldu
Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak 2015 Perşembe günü verildi. Bingo, Koç Holding, Gittigidiyor.com, Beko, Avea, İş Bankası, Toyota, Avon, Pınar, Samsung, LC Waikiki ve Ülker; marka algısını en fazla artıran kurum ve markalar olarak ödüllerin sahibi oldu.
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye, bütünleşik pazarlama yaklaşımıyla hareket ederek marka değerini ve itibarını en çok artıran markaları ödüllendirdi. Bütünleşik pazarlama alanında, bu yıl ilk kez yapılan “The ONE Awards” Ödül Töreni 8 Ocak 2015 Perşembe günü Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleşti.
Marketing Türkiye için AKADEMETRE’nin gerçekleştirdiği “2014 Yılı İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması, geride bıraktığımız yılda başarılı stratejileriyle itibarını en fazla artıran markaları belirledi. Toplam 12 ilde 1.536 kişiyle görüşülerek gerçekleştirilen araştırma biri sene başında, diğeri ise sene sonunda olmak üzere 2 fazda gerçekleştirildi. Araştırmada sektörlerine göre itibarını en fazla arttıran marka ve kurumlar; ev temizliğinde Bingo, holdingler arasında Koç Holding, e-ticarette Gittigidiyor.com, beyaz eşyada Beko, telefon operatörleri arasında Avea, bankacılıkta İş Bankası, otomotivde Toyota, kozmetikte Avon, içecekte Pınar, elektronik/teknolojide Samsung, tekstil/giyim kategorisinde LC Waikiki ve gıdada Ülker oldu.
Satış, pazarlama ve kurumsal iletişim ekipleri ile ödül alan markaların iş ortaklarının katıldığı gecenin sonunda Soner Sarıkabadayı sahne alarak söylediği şarkılarla geceye renk kattı.
“Sürdürülebilirliğin temelinde pazarlama zekası var”
Bu yıl ilk kez düzenledikleri The One Awards’ün sektörde bütünleşik pazarlama başarısına verilen tek ödül olduğunu söyleyen Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, “Marka algısını yükseltmek, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürdürülebilir çalışmalarla mümkündür. Biz de The One Awards ile sadece kampanyaların değil sene boyunca yapılan tüm çalışmaların genel başarıya yansımasını ödüllendiriyoruz.” dedi. Herkesin benzerlerini ürettiği bir dünyada pazarlama zekasının şirketlerin sürdürülebilirliğinin teminatı olduğunun altını çizen Ocakoğlu konuşmasında “Pazarlama süreci adeta bir maraton. Pazarlama iletişimi alanında çalışanların, hızlı değişen tüketici doğasını çok iyi anlaması gerekiyor. Biz de bu derinliği taşıyan çalışmaları tüm iletişim disiplinleriyle bir arada değerlendirerek, marka algısını en fazla artıran şirketleri ve ekipleri ‘The ONE Awards’ ile ödüllendirdik. 2014 boyunca inişli çıkışlı ülke gündemimize rağmen markalarının algısını en çok artıran yöneticilerin ve paydaşlarının başarılı çalışmalarına ve çalışkanlıklarına ödül verdik. Markaların pazarlama ve pazarlama iletişimi departmanlarıyla paydaşlarının emek, çaba ve gayretleri sonucunda oluşan katma değeri ortaya koyan “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA” ödülleriyle sektörümüzde bir ilki gerçekleştiriyoruz. Bu başarılarda emeği olan herkesi yürekten kutluyorum” dedi.
“The ONE Awards” gecesinde çekilen fotoğraflar için tıklayınız…