Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Kérastase yeni iletişim ajansını seçti
Kérastase’ın iletişim danışmanlığını yürütecek ajans, Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı oldu. Müşteri portföyündeki markalara marka yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kurumsal iletişim, liderlik iletişimi, pazarlama iletişimi, medya iletişimi, etkinlik yönetimi, sponsorluk yönetimi, sosyal sorumluluk iletişimi, kurum içi iletişim, kriz yönetimi ve dijital PR hizmetleri sunan Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı, Kérastase’ın yeni dönemde iletişim faaliyetlerini üstlenecek.
Contactplus’a yeni marka
Dünyanın ilk ve tek pop-up kahve dükkânı Good for You yeni iletişim ajansını seçti. Good for You’nun kurumsal iletişim, medya iletişimi, konu ve gündem yönetimi faaliyetleri Contactplus İletişim Hizmetleri tarafından yürütülecek.
Uber, Golin İstanbul’u tercih etti
Golin İstanbul, teknoloji sektöründeki deneyimi ile Uber’e stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişimi, basın ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek. Golin İstanbul ayrıca Türkiye pazarına odaklanarak marka için basın fırsatlarını ve ortaklarını da yönetecek.
ASUS’un iletişim çalışmalarını FM İletişim yönetecek
ASUS, yeni dönem iletişim çalışmalarını FM İletişim’e emanet etti. Marka, FM İletişim’den stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, içerik ve proje yönetimi ile liderlik iletişimi alanlarında hizmet alacak.
TatildeKirala.com’un iletişim ajansı Excel oldu
Yeni nesil tekne ve villa kiralama platformu TatildeKirala.com, iletişim çalışmaları için Excel İletişim ve Algı Yönetimi ile anlaştı. Yeni dönemde TatildeKirala.com’un kurumsal iletişim, medya iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim faaliyetlerini Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Senfonico & Bilyoner güçlerini birleştirdi
Senfonico, Bilyoner’in kreatif ajansı oldu. Bilyoner’in sosyal medya, dijital ve konvansiyonel mecralardaki iletişiminden ve projelerinden bundan böyle Senfonico sorumlu olacak.
Med Marine’nin sosyal medya ajansı İnomist İletişim oldu
40 yıla yakın süredir gemi inşası, römorkaj, kılavuzluk, enkaz kaldırma ve kirlilik önleme hizmetleri sunan, römorkör operatörü Med Marine, sosyal medya hesap yönetimi için İnomist İletişim Danışmanlığı ile el sıkıştı.
Havas marka portföyünü genişletiyor
Doğtaş ve Kelebek ve firma bünyesindeki genç oyuncu Lova Yatak’ın offline medya planlama ve satınalma ajansını seçmek üzere açtığı konkur sonuçlandı. Buna göre, konkurdan galibiyetle ayrılan ajans Havas Medya oldu.
Tat Gıda’nın yeni reklam ajansını belirlemek amacıyla açtığı konkuru Havas İstanbul kazandı. Tat Gıda’nın Türkiye’deki ve yurt dışındaki 360 derece reklam çalışmaları artık Havas İstanbul tarafından yönetilecek.
Porland’ın dijital ajansı Artful oldu
Porland, dijital iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Artful’u tercih etti. Aristo İletişim’in bünyesinde faaliyet gösteren Artful, Porland’ın; tüm dijital iletişim kanallarını yönetecek ve markanın yenilikçi vizyonuna uygun içerikler üretecek.