Gerety sanal etkinlik serisi 7 Haziran’da başlıyor
Satınalma kararlarının yüzde 80’den fazlasını kadınlar veriyor olmasına rağmen bu oranın kreatif sektörde ve yaratıcılık festivallerinde yansıtılmayıp jürilerin çoğunluğunun erkek kreatiflerden oluşmasını kadın vizyonunu öne çıkararak eleştiren Gerety Awards, değerlendirmelerini 30 ülkeden 180 kadın jüri üyesiyle gerçekleştiriyor. Seçkin jüri üyeleriyle yeni bir sanal etkinlik serisine imza atmaya hazırlanan Gerety Awards, katılımcılarla jüriyi Facebook, LinkedIn veya Eventbrite üzerinden buluşturacak.
Global çapta gerçekleştirilen kampanyalardan hangilerinin tüketici üzerinde daha büyük bir yankı uyandırdığını reklamverenlere gösteren Gerety Awards, tamamı kadın olan güçlü jürisiyle pazarlama alanında öne çıkan çalışmaları duyurmanın yeni ve özgün bir yolunu sunuyor.
Dünyanın farklı bölgelerinde yer alan jüri üyelerinin katılımıyla yeni bir sanal etkinlik serisine hazırlanan Gerety, Facebook, LinkedIn veya Eventbrite üzerinden ücretsiz gerçekleşecek olan etkinliklere tüm ilgilileri davet ediyor. Etkinlik serisi “Redefining Creative Benchmarks” başlığında 7-17 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek.
Yarışmanın bazı kategorilerinde rekor taleple başvurular doldu ancak bazı kategoriler için 14 Mayıs Cuma gününe kadar başvuru şansı var. Yarışmanın finalistleri ise 15 Haziran’da açıklanacak.