Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Bunge Gıda tercihini yaptı
Golin İstanbul, gıda ve perakende sektöründeki deneyimi ile Bunge Gıda ve alt markaları Komili, Kırlangıç, Salat ve Sezai Ömer Madra’ya stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri ve influencer marketing konularında hizmet verecek.
Sosyopix, iletişim ajansını seçti
Sosyopix ve Contactplus yeni bir iş birliğine imza attı. Anlaşma kapsamında Contactplus İletişim Hizmetleri, yeni dönemde Sosyopix’in iletişim stratejisinin oluşturulup planlanmasından sorumlu olacak.
Teşkilat ICOM’a yeni marka
Anadolubank’ın yeni dönem reklam iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu. Anadolubank, yeni dönem pazarlama ve iletişim çalışmalarını yürütmek için Teşkilat ICOM’u tercih etti.
Neova Sigorta, Excel ile anlaştı
İş birliği kapsamında Neova Sigorta’nın yeni dönemdeki tüm iletişim faaliyetleri; hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından yürütülecek.
Bahçıvan Peynir‘in dijital ajans konkuru sonuçlandı
Bahçıvan Peynir, geçtiğimiz aylarda açtığı dijital iletişim konkuru sonucunda Altavia Dekatlon ile çalışmaya karar verdi. Altavia Dekatlon, Bahçıvan için sosyal medya iletişimiyle birlikte dijital iletişim alanında çözümler üretmeye başladı.
Hecha ile ZB Medya İletişim el sıkıştı
Mutfak markası Hecha, ZB Medya İletişim ile el sıkıştı. ZB Medya İletişim, yeni dönemde Hecha’nın dijital iletişim ve kreatif süreçlerini yürütecek.
POZİTİF PR, Uluslararası Butik PR Ajansları Ağı (PRBI)’na dahil oldu
Butik PR ajanslarının uluslararası bağımsız birleşiminden oluşan PRBI, Yeni Zelanda’dan İngiltere’ye Kanada’dan Güney Kore’ye kadar beş kıtada hizmet veriyor. Ağda bulunan tüm PR ajansları, kendi ülkeleri adına diğer ajanslara hizmet verebiliyor. Böylece bir PR ajansı, müşterilerine yalnızca kendi ülkesi için değil, PRBI ağında bulunan 15 ülke adına da hizmet verme imkanı sunuyor. Pozitif PR’ın Kurucusu Serap Durak; “Pozitif PR’ın, butik iletişim danışmanlığı anlayışıyla aynı hedeflere sahip bir ağa katılmaktan, bu ağ içinde ülkemizi temsil etmekten dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Bugünden itibaren PRBI ağında bulunan tüm ajansların deneyimlerine ulaşma, uluslararası halkla ilişkiler ve iletişim danışmanlığı alanındaki gelişmeleri daha yakında takip etme, ağ içindeki birikimin aktarıldığı eğitimlere katılma gibi avantajların yanı sıra, ulusal ve uluslararası müşterilerimize dünya standartlarında hizmet verme kalitemizi de artırmış olacağız. Yurt dışı pazarları hedefleyen müşterilerimiz için dünyanın kapılarını PRBI ile açabileceğiz” dedi.