Envy Awards’da ikinci brief yayınlandı
Reklam Yaratıcıları Derneği ve Marketing Türkiye iş birliğinde düzenlenen Envy Awards’ın ikinci briefi Koruncuk Vakfı tarafından “Eğitime eşit erişim” başlığında verildi.
Geçmişte RYD tarafından düzenlenen ve sektöre birçok önemli yaratıcıyı kazandıran Copy Break yarışmasından ilham alan, günümüz iletişim dünyası teknolojilerine uygun olarak hayata geçirilen Envy Awards, işleyişi itibariyle de diğer yarışmalardan ayrılıyor.
Reklam Yaratıcılarının “Profesyonel”, Reklamcılık öğrencilerinin ise “Genç RYD” kategorilerinde katılabildikleri Envy Awards, “Sosyal Fayda” alanında verilen brieflerle toplumsal farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Yarışmanın ikinci briefi Koruncuk Vakfı Genel Müdür’ü Oya Aydınlık tarafından, “Eğitimde fırsat eşitliğine” dikkat çekmek üzere verildi. Çocukların eğitime erişimlerinin risk altında olmasının ağır maliyetlerine değinilen briefte her çocuğun eşit eğitim hakkına sahip olduğuna dikkat çekilmesi ve farkındalık yaratılması bekleniyor.
Son katılım tarihi 2 Ağustos olan yarışmaya katılmak ve briefi incelemek için Envy Awards web sitesini ziyaret edebilir, Eğitimde fırsat eşitliği hakkında toplumsal farkındalığa katkıda bulunabilirsiniz.
Sosyal medyayı en iyi kullanan sanatçı ve influencer’lar bu akşam açıklanıyor!