Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Uzaktan çalışmada bertaraf edilmesi gereken 5 alışkanlık
Kimileri için hâlen yeni gibi hissediliyor olsa da aslında “uzaktan çalışma” kavramı bir yılı aşkın süredir hayatlarımızın merkezinde duruyor. Bu süreç elbette hemen her uzaktan çalışanın hayatında farklı biçimlerde tezahür etse de kimi ortak noktaları saptamak da mümkün. Yöneticilerin ilk izlenimi üretkenlik noktasında bir eksiklik yaşanmadığı yönünde olsa da, uzaktan çalışmanın ve değişen düzenin bazı istenmeyen sonuçlarının da olduğunu aşikar. Birçok çalışan yemek masasında veya dönüştürdükleri çocuk odaklarında yeni çalışma düzenine adapte olmaya çalışırken, Wi-Fi bant genişliği gibi birçok sorunla da başa çıkmaya çalıştı. İşin özü bir yıl önce hayatımıza giren uzaktan çalışma deneyimi, hem çalışanların hem de ekip liderlerinin bertaraf etmesi gereken sorunlar olduğunu gösteriyor… Peki ama nasıl? Yanıtlar Oxygen Consultancy‘den geliyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Toplumun yüzde 32’si A Milli Takım çeyrek finale kadar gider diyor!
EURO 2020 için artık geri sayımın sonuna geldik. Tüm dünyada futbolseverlerin heyecanla beklediği turnuva elbette A Milli Takımımız için de oldukça önemli. 1996, 2000, 2008 ve 2016’dan sonra Türkiye, tarihinde 5. kez Avrupa Şampiyonası’nda yer alacak! Futbolu oldukça seven toplumumuz için söz konusu A Milli Takım olunca ilgi elbette daha da yüksek oluyor. NG Araştırma ise 1 – 6 Haziran 2021 tarihleri arasında Türkiye genelinde, 15 yaş üzeri farklı sosyo-ekonomik gruplardan 1892 kişinin katılımı ile gerçekleştirdiği kamuoyu araştırması ile adeta EURO 2020’nin nabzını tutmuş. Gelin bu heyecana yakından tanıklık edelim ve ülkenin A Milli Takım’dan beklentilerinden en sevilen futbolcusuna, turnuvanın favori görülen takımından Türkiye’nin şampiyonluk ihtimaline inanların oranlarına kadar tüm detaylara bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Ekonomi yazarı içindeki masalları ortaya çıkardı!
Marketing Türkiye okurları kendisini yakından tanır: 20 yıllık gazeteci Özlem Bay. Ekonomi yazıları yazarken pandemide fırsatını buldu ve “İçimdeki Çocuk Masalları” adlı 20 hikayelik kitabını çıkardı. Bay, üniversite yıllarında Ankara’da Anadolu Ajansı’nda stajyer olarak başladığı kariyerine İstanbul’da Milliyet gazetesinde devam etti. 2006 yılından bu yana da Ekonomist Dergisi’nde editör olarak çalışıyor. “Pazarlama İletişimi” köşesinin sahibi de olan Özlem Bay, Start Up, CEO Life dergilerinde de haber yapmaya devam ediyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sabancı Holding, YarınBizim projesiyle cephedekilerin yanında
Pandemi sürecinde toplam büyüklüğü 32 milyon TL’yi aşan hibe ve bağış programıyla toplumsal katkı sağladıklarını söyleyen Sabancı Holding CEO’su Cenk Alper, “YarınBizim” projesiyle de bu zorlu dönemin kahramanları sağlık çalışanlarının aileleri için harekete geçtiklerini açıkladı. Nisan ayında hayata geçirilen “YarınBizim” projesiyle, sağlık çalışanlarının üniversite sınavına hazırlanan çocukları ve kardeşlerine mentorluk ve kariyer gelişim desteği veriliyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Social Media Awards Turkey ödülleri sahiplerini buldu
Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve saygın jüri üyelerinin görüşleriyle değerlendiren Türkiye’nin en kapsamlı ve veriye dayalı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2021 kazananları belli oldu. Kazananlar 9 Haziran günü canlı olarak gerçekleştirilen online yayınla açıklandı. Hadise, Hande Erçel, Haluk Levent, Danla Bilic, Refika Birgül, Dilara Koçak ve Barış Özcan gibi birçok ünlü isim ve sosyal medya fenomenin de ödüle layık görüldüğü gecede Veri Ödülleri kategorisinde “Grand Prix”in sahibi Netflix Türkiye olurken, Jüri Ödülleri bölümünde “Grand Prix” ödülünün sahibi Odeabank ve Punch BBDO imzalı “Eşit Masallar” kampanyası oldu. En İyi Case Video Ödülü ise Concept tarafından A101 için hazırlanan “Stalklarla Sınırlı Kampanya” adlı projenin case videosuna verildi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.