Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Nef’in halkla ilişkiler ajansı Bernaylafem oldu
Nef’in halkla ilişkiler ajansı Bernaylafem iletişim ve Marka Yönetimi oldu. Ajans, Nef’in medya ilişkileri, stratejik danışmanlık başta olmak üzere tüm projelerinin iletişim alanlarında danışmanlığını üstlenecek.
PİAR İletişim’den iki yeni iş birliği
Simon-Kucher & Partners İstanbul Ofisi, yeni dönem iletişim çalışmaları için PİAR İletişim’i seçti. PİAR İletişim bu iş birliği kapsamında Simon-Kucher & Partners’a, stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında medya ilişkileri, lider iletişimi, içerik yönetimi ve yaratıcı dijital pr iletişimi konularında danışmanlık hizmeti sunacak.
PİAR İletişimin yeni dönem iletişimleri için anlaştığı bir diğer marka Ingage oldu. PİAR İletişim bu iş birliği kapsamında yeni nesil dijital medya ajansı Ingage’e stratejik iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi ve dijital PR konularında danışmanlık verecek.
Ballstad Jellybon’a güvendi
Jellybon müşteri portföyüne Ballstad‘ı da ekledi. Jellybon, Ballstad ile yaptığı iş birliği kapsamında markaya iletişim stratejisi, reklam kampanyaları, sosyal medya yönetimi ile ATL-BTL kreatif uygulamaları alanında hizmet verecek.
Vileda Türkiye, sosyal medya yönetimi için Purplemurple’ı seçti
Vileda Türkiye sosyal medya yönetimi için tercihini Purplemurple’dan yana yaptı. Purplemurple, Vileda’ya sosyal medya yönetimi ve influencer pazarlaması alanlarında hizmet verecek.
Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı müşteri portföyünü genişletiyor
Türkiye’nin ilk sağlıklı atıştırmalık markası olan GekoO’nun iletişim ajansı Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı oldu. Ajans aynı zamanda, 23 yıldır ilaç sektörü alanında faaliyet gösteren ve yerli üretimde önemli bir konuma sahip olan GEN’e, halka arz sürecinde iletişim ve stratejik danışmanlık desteği vermeye başladı.