Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Kitapyurdu seçimini yaptı!
Kitapyurdu, yeni dönemde dijital faaliyetlerine Soviro ile devam etme kararı aldı. Soviro, Kitapyrudu’nun sosyal medya yönetimi, içerik üretimi ve dijital iletişiminden sorumlu olacak.
Teknovia Dijital İletişim’den iki yeni iş birliği
İstanbul Seyahat, Teknovia Dijital İletişim ile el sıkıştı. Markaya içerik yönetimi, medya ilişkileri, medya satın almaları konularında Teknovia Dijital İletişim danışmanlık verecek.
Teknovia Dijital İletişim’in anlaştığı markalardan bir diğeri ise Dental ekipman sektörünün önde gelen markalarından Dürr Dental oldu. Teknovia Dijital İletişim, Dürr Dental’in kreatif ve dijital iletişim süreçlerini yürütmeye başladı.
DenizBank ajansını seçti
DenizBank, dijital ekosistemindeki kreatif süreçlerinin yönetimi için Karbonat ile anlaştı. Uzun süren konkur döneminin ardından, aralarında fastPay ve Intertech’in de bulunduğu DenizBank’ın kurum çatısı altındaki tüm markalarının dijital iletişimini Karbonat yürütecek.
Arçelik Global konkuru Lörn lehine sonuçlandı
Arçelik Global’in, dijital kreatif ajansını belirlemek üzere açtığı konkurdan galibiyetle ayrılan taraf LÖRN Creative Agency oldu. LÖRN Creative Agency, yeni iş birliği kapsamında, Arçelik Global’in dijital ve BTL süreçlerini yönetirken, aynı zamanda sürdürülebilirlik hedefleri kapsamında tüm sosyal medya kanallarının ve dijital faaliyetlerinin global yönetim süreçlerini yönetecek.