OPPO, lokomotif ürünü olan Reno Serisi’nin iletişimine, yeni çıkan OPPO Reno5 Serisi ile devam ediyor. Son iki kampanyadır, “Hayatım benim koleksiyonum” stratejisiyle tüketicilerin karşısına çıkan OPPO Reno Serisi, yeni kampanyada bu konumlandırmayı güçlendirirken gençleri işin merkezine koyan bir yaklaşım sergiliyor.
Gençlerin, kendi hayatlarında başrolde olduklarını vurgulayan yeni reklam filmi, bunun da bir adım ötesine geçerek, özgün hikayeleri benzersiz kılan duyguların cesurca sahiplenilmesini teşvik ediyor. Gençlerin kendi hayatlarını kendi cümlelerinden dinlediğimiz reklam kampanyası, OPPO’nun yeni dönem yaklaşımının da ipuçlarını veriyor. Karbonat imzası taşıyan reklam filmi, OPPO’nun gerçek kullanıcılarının, gerçek duygularından doğuyor ve genç tüketicisiyle marka arasındaki bağı güçlendirmeyi hedefliyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: OPPO Türkiye
Reklam Ajansı: Karbonat
Prodüksiyon: Kala Film
Yönetmen: Can&Eymen
Müzik: FFW
Mecra: TV, Dijital, Sosyal Medya, Açık Hava
Medya Ajansı: Carat
PR Ajansı: Medyaevi